امروز:30 فروردین 1403

آخرین به‌روزرسانی PS5 Horizon Forbidden West حالت گرافیکی «متعادل» 40 هرتزی را اضافه می‌کند.

Horizon Forbidden West قبلاً یکی از زیباترین بازی‌های پلی‌استیشن 5 بود و اکنون توسعه‌دهنده Guerrilla Games راهی برای بهتر جلوه دادن آن پیدا کرده است. با آخرین به‌روزرسانی Forbidden West، این استودیو حالت رندر 40 هرتزی «متوازن» و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و نرخ تازه‌سازی بالا (HFR) را اضافه کرده است.

VRR یک ویژگی نسبتاً جدید برای بازی های کنسولی است. نرخ به‌روزرسانی تلویزیون شما را با نرخ فریم بازی‌ای که در حال انجام آن هستید همگام‌سازی می‌کند و در نتیجه به حذف پارگی صفحه در زمان کاهش عملکرد کمک می‌کند. در همین حال، تنظیمات جدید Balanced با ارائه یک رسانه شاد بین این دو، نوید بهترین حالت‌های عملکرد و وفاداری موجود در غرب ممنوعه را به شما می‌دهد.

ویژگی‌های بسیار درخواستی ورودی… معرفی نرخ نوسازی متغیر (VRR)، نرخ تازه‌سازی بالا (HFR) و حالت گرافیکی «متوازن» جدید ما که از 40 هرتز پشتیبانی می‌کند.

اگر کنجکاو هستید که چگونه از رندر کردن یک بازی با فرکانس 40 هرتز، گرافیک «متعادل» به دست آورید، در اینجا نحوه عملکرد ریاضی آمده است. در 30 هرتز، 33.33 میلی ثانیه طول می کشد تا کنسول شما یک فریم جدید را نمایش دهد. در مقابل، در 40 هرتز و 60 هرتز، به ترتیب هر 25 و 16.66 میلی ثانیه یک فریم جدید ارائه می دهد. بنابراین اگرچه ممکن است غیرمعمول به نظر برسد، اما 40 فریم در ثانیه از نظر سرعت به روز رسانی دقیقاً در نیمه راه بین 30 فریم در ثانیه و 60 فریم بر ثانیه است. Ratchet & Clank: Rift Apart همچنین حالت 40 فریم در ثانیه را ارائه می دهد، و هنگامی که Insomniac برای اولین بار این ویژگی را معرفی کرد، Digital Foundry آن را “یک تغییر بالقوه بازی” برای بازی های کنسولی نامید.

خارج از این بهبودها، پچ 1.17 شامل مجموعه ای از رفع اشکالات معمولی است که برخی برای رفع اشکالاتی طراحی شده اند که می تواند شما را از اتمام بازی باز دارد. می توانید کل تغییرات را در Reddit بخوانید.

اشتراک گذاری