امروز:31 فروردین 1403

No Man’s Sky در تاریخ 15 مهر ۱۴۰۱ روی نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت

No Man’s Sky در تاریخ 7 اکتبر (7 اکتبر) روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. نسخه سوییچ قبلاً برای تابستان امسال اعلام شده بود، به طوری که حداقل چند هفته تاخیر را نشان می دهد.

عنوان بقای سندباکس در سال 2016 روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 و دو سال بعد برای ایکس‌باکس وان عرضه شد، بنابراین اولین Switch آن مدت‌ها بود که در راه است. از زمان پرش، بازیکنان سوییچ به تمام ویژگی‌ها و ارتقاءهایی که Hello Games از زمان راه‌اندازی خود به No Man’s Sky آورده است، دسترسی خواهند داشت. بازی در مکان بسیار سالم تری نسبت به ابتدا قرار دارد.

برخی از بازیکنان ممکن است در مورد اینکه No Man’s Sky روی سخت افزار قدیمی سوییچ چقدر خوب اجرا می شود، نظر داشته باشند. Hello Games سعی کرد با ویدیویی که نشان می‌دهد بازی به خوبی روی کنسول اجرا می‌شود نگرانی‌ها را برطرف کند، اگرچه باید دید عملکرد سوییچ در واقع چگونه خواهد بود.

نسخه فیزیکی و دیجیتال No Man’s Sky در تاریخ 7 اکتبر برای سوییچ در دسترس خواهد بود. در همان روز، طرفداران می توانند برای اولین بار نسخه فیزیکی PS5 را خریداری کنند. No Man’s Sky نیز قرار است اواخر امسال برای مک و آیپد عرضه شود.

اشتراک گذاری