امروز:6 اردیبهشت 1403

رونمایی از فید رویداد زنده Spotify : هنرمند مورد علاقه شما چه زمانی در تور است؟

Spotify کنسرت هاب قدیمی خود را گسترش داده و ویژگی های بیشتری را برای یافتن اطلاعات و بلیط برای رویدادهای زنده در مکان شما آسان تر کرده است. خدمات استریم، فهرست‌هایی را برای این هاب، که اکنون فید رویدادهای زنده نامیده می‌شود، از شرکای فروش بلیت آن شامل Ticketmaster، AXS، DICE، Eventbrite و See Tickets، در میان شرکت‌های دیگر، تهیه می‌کند. در اوج قرنطینه‌های COVID-19، Concert Hub به کاربران کمک کرد تا اجراهای در خانه یا استودیو، ضبط پادکست و سایر اجراهای آنلاین را پیدا کنند. مشخص شد که Spotify در همان زمان رفتار کاربر را مطالعه می کرد.

Sam Sheridan، مدیر محصول Live Events Discovery، گفت Spotify دو سال گذشته را صرف مطالعه صنعت موسیقی و کاربران آن کرده است. یکی از مهم‌ترین رفتارهایی که این شرکت متوجه شد این بود که طرفداران با هنرمندان روی پلتفرم ارتباط برقرار می‌کردند و سپس برای جستجوی لیست‌های کنسرت یا دنبال کردن آنها در رسانه‌های اجتماعی برای ماندن در بالای هر تاریخ تورهای آینده، ترک می‌کردند. شریدان گفت: “ما فکر می کنیم فید رویدادهای زنده فرصتی برای کمک به بستن این حلقه است.”
\

اگر فید رویدادهای زنده را در برنامه خود نمی بینید، به سادگی «رویدادهای زنده» را جستجو کنید. فهرستی از تمام اجراها در منطقه خود را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی هر یک از آنها به رابطی هدایت می‌شوید که شامل پیوندی است که در آن می‌توانید بلیط را پیدا و خریداری کنید. اگر هنرمندی که به او گوش می دهید تاریخ تور آینده داشته باشد، Spotify آن رویداد را در برنامه در حین گوش دادن به شما نشان می دهد. Spotify همچنین یک ابزار پیام رسانی جدید ساخته است که می تواند شما را در مورد کنسرت های آینده بر اساس عادت های گوش دادن شما مطلع کند. نگران نباشید – می‌توانید تنظیمات برگزیده اعلان‌های خود را تغییر دهید تا اگر نمی‌خواهید مجبور به دریافت پیام نباشید.

شریدان می‌گوید که Spotify برای ادغام بیشتر اکتشاف رویداد به طور مستقیم در برنامه تلاش خواهد کرد تا آن را با تجربه گوش دادن بیشتر در هم آمیخته کند، بنابراین احتمالاً در آینده شاهد به‌روزرسانی‌های بیشتری برای رویدادهای زنده خواهیم بود.

اشتراک گذاری