امروز:7 اردیبهشت 1403

آپدیت جدید برنامه AR IKEA می تواند مبلمان شما را پاک کند تا مبلمان جدید را به جایگزین کند

IKEA قبلاً به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش مبلمان خانه خود را از طریق AR مشاهده کنید، اما آخرین برنامه iOS مجهز به هوش مصنوعی آن جهش بزرگی در توانایی ارائه می‌دهد. این دستگاه که IKEA Kreativ نام دارد، می تواند اتاق های شما را با استفاده از LiDAR اسکن کند و یک کپی سه بعدی کامل از آنها بسازد، سپس به شما اجازه دهد مبلمان موجود خود را حذف کنید. از آنجا، می‌توانید مبل‌ها، میزها، و غیره جدید IKEA را امتحان کنید و تصور بهتری از ظاهر آن‌ها در خانه خود داشته باشید.

اسکن از طریق چیزی که IKEA آن را Creativ Scene Scanner می‌نامد، انجام می‌شود، که اگر در آیفون شما موجود باشد از LiDAR استفاده می‌کند. IKEA به Engadget گفت: این برنامه روی آیفون یا آی‌پد بدون LiDAR نیز کار می‌کند، اگرچه داشتن آن به برنامه اجازه می‌دهد جزئیات فضایی بیشتری را وارد کند.

برنامه جدید AR IKEA می تواند خانه شما را اسکن کند و مبلمان فعلی شما IKEA را پاک کند

برای استفاده از آن در وب یا یک دستگاه تلفن همراه بدون LiDAR، به سادگی باید یک سری عکس از یک اتاق وارد کنید. IKEA در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت، آن‌ها به‌طور خودکار پردازش می‌شوند و در یک کپی با زاویه باز و تعاملی از فضا، با ابعاد و چشم‌انداز دقیق، مونتاژ می‌شوند. از آنجا، می توانید مبلمان موجود را پاک کنید و قطعات جدید IKEA را در جای خود قرار دهید، به سرعت گزینه های جایگزین را امتحان کنید و اتاق را به طور کامل طراحی کنید. همه ایده های ما را می توان برای بعد ذخیره کرد یا با دیگران به اشتراک گذاشت. به طور طبیعی، این برنامه همچنین به شما امکان می دهد قطعات ترجیحی را به سبد خرید خود اضافه کنید.

اگر به دنبال الهام بیشتر هستید، IKEA از 50 نمایشگاه سه بعدی جدید نیز رونمایی کرد. این شرکت می‌گوید: آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که کاتالوگ IKEA را به صورت مجازی مرور کنید و محصولات را در تنظیمات سه‌بعدی امتحان کنید، “به سرعت مبادله، حرکت، چرخش، روی هم چیدن و آویزان کردن محصولات IKEA”.

این برنامه جدیدترین حرکت IKEA با فناوری پیشرفته است که در چند سال گذشته مجموعه ای از بلندگوهای متصل، هاب خانه های هوشمند، چراغ های متصل، پدهای شارژ و موارد دیگر را راه اندازی کرده است. علاوه بر این، IKEA به گروه جدیدی که توسط مایکروسافت، متا و دیگران ایجاد شده بود پیوست تا استانداردهای متاورس را ایجاد کند – بنابراین، ممکن است حداقل بتوانید مبلمان را در واقعیت مجازی پیدا کنید.

اشتراک گذاری