امروز:1 اردیبهشت 1403

Slack ویدئو و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش چند نفره را به huddles اضافه می‌کند

Slack ویژگی‌های بیشتری را برای huddles به ارمغان می‌آورد که در ژوئن گذشته به عنوان یک گزینه تماس صوتی موقت معرفی شد. در حالی که huddles به طور پیش فرض به عنوان چت فقط صوتی شروع می شود، می توانید ویدیو را نیز روشن کنید. huddles ویدیو را می توان در یک پنجره جداگانه باز کرد و شما می توانید پس زمینه خود را محو کنید.

huddle های اصلاح شده از اشتراک گذاری صفحه نمایش چند نفره پشتیبانی می کنند. چندین نفر می‌توانند همزمان صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند، که می‌تواند کار با هم روی اسناد و ارائه‌ها را آسان‌تر کند. همچنین می‌توانید روی صفحه‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده نقاشی بکشید و از یک ویژگی مکان‌نمای زنده به‌عنوان کمک بصری استفاده کنید، در حالی که در حال بحث در مورد موضوع خاصی هستید.

هر چیزی که در huddle به اشتراک می گذارید (غیر از فید صوتی و وب کم خود) در رشته پیام مستقیم یا کانالی که در آن شروع شده است ذخیره می شود. این شامل مواردی مانند پیوندها و یادداشت ها می شود. Slack می گوید اینها قابل جستجو خواهند بود. افرادی که در یک huddle شرکت نمی‌کنند، می‌توانند با استفاده از این رشته‌های پیام‌رسانی زنده ارتباط برقرار کنند یا مکالمه را که در حال وقوع است زیر نظر داشته باشند. کاربران می توانند این موضوعات را به یک کانال یا پیام مستقیم پین کنند. می‌توانید به huddle نیز یک نام بدهید، بنابراین پیدا کردن آن آسان‌تر است.

از آنجایی که این Slack است، مطمئناً می توانید از واکنش های ایموجی در huddles ویدیو استفاده کنید. جلوه های متحرک جدیدی وجود دارد، مانند کوفتی و کف زدن. با استیکرها، کاربران می‌توانند به همه نشان دهند که مثلاً می‌خواهند بعد صحبت کنند یا برای یک دقیقه به AFK می‌روند. اگر برچسبی اضافه کنید، تا زمانی که آن را حذف نکنید، روی صفحه می ماند.

Slack که به پشتیبانی از رونوشت‌های زنده در huddles ادامه می‌دهد، با افزودن اشتراک‌گذاری ویدیو و صفحه، برگی از کتاب بازی Discord را برمی‌دارد. امیدوار است که huddle ها را با این ابزارها به فضای بیشتری برای همکاری مجازی تبدیل کند، جایی که شما و همکارانتان بتوانید در پرواز با هم همکاری کنید (مشابه چت سریع در یک دفتر فیزیکی). ویژگی ها به زودی به برنامه می آیند.

در همین حال، این شرکت می گوید GovSlack، نسخه ای از این سرویس که برای استفاده ایمن دولتی طراحی شده است، در ماه جولای در دسترس خواهد بود. Slack می‌گوید استانداردهای امنیتی کلیدی دولتی را برآورده می‌کند، به کاربران امکان دسترسی به کلیدهای رمزگذاری خودشان را می‌دهد و به افراد اجازه می‌دهد تا از طریق Slack Connect به آژانس‌هایی که از GovSlack استفاده می‌کنند متصل شوند. این شرکت GovSlack را در ماه سپتامبر معرفی کرد.

اشتراک گذاری