امروز:31 فروردین 1403

بتسدا ساخت بازی Fallout 5 در نقطه‌ای نامشخص در آینده‌ای دور را تایید کرد

بتسدا می‌گوید که پس از اتمام کار بر روی Starfield در سال آینده و سپس انتقال به تولید کامل در The Elder Scrolls 6، پروژه بعدی آن Fallout 5 خواهد بود. مصاحبه با IGN

هاوارد به این نشریه گفت: «بله، Elder Scrolls 6 در مرحله پیش تولید است و می‌دانید، ما بعد از آن Fallout 5 را انجام خواهیم داد، بنابراین فهرست ما برای مدتی کاملاً پر شده است. ما پروژه های دیگری هم داریم که هر از چند گاهی به آنها نگاه می کنیم، اما مدتی طول می کشد. کاش زودتر بیرون بیایند، واقعاً این کار را می کنم. ما تا جایی که می‌توانیم تلاش می‌کنیم، اما می‌خواهیم آنها تا جایی که می‌توانند برای همه بهترین باشند.»
تبلیغات

Bethesda اعلام کرد که در E3 2018 روی Starfield و The Elder Scrolls 6 کار می کند. بر اساس سرعت توسعه فعلی استودیو، استودیو دومی را تا زمانی در سال 2027 منتشر نخواهد کرد. و اگر بعد از آن پنج سال دیگر روی Fallout 5 کار کند، دنباله آن تا زمانی در دهه آینده منتشر نخواهد شد. تا آن زمان، مایکروسافت و سونی می‌توانند سخت‌افزار جدید کنسول را معرفی و عرضه کنند. تغییرات فاجعه‌بار آب و هوا نیز می‌تواند به قدری بد شود که بازی در مورد پسا آخرالزمان اضافی شود. در هر صورت، طرفداران Fallout انتظار طولانی در پیش رو دارند تا نسخه اصلی بعدی سری از راه برسد.

اشتراک گذاری