امروز:31 فروردین 1403

ظاهراً آی‌پد پایه پاییز امسال به USB-C تغییر خواهد کرد

اپل ممکن است بالاخره یک ارتقای فن آوری بسیار مورد نیاز خود را به آی پد استارت ارائه کند. منابع 9to5Mac ادعا می کنند که تبلت پایه بعدی اپل پس از عرضه در پاییز از پورت لایتنینگ به USB-C تغییر خواهد کرد. مانند اکثر آی‌پدهای اخیر، می‌توانید مستقیماً به مانیتورها و سایر لوازم جانبی متصل شوید و در عین حال سرعت انتقال داده‌های سیمی را افزایش دهید.

همچنین نکاتی مبنی بر ارتقای عملکرد گسترده تر وجود دارد. ظاهراً آی‌پد جدید دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با همان وضوحی است که در iPad Air وجود دارد. کیفیت تصویر مشابه Air را نخواهید داشت، اما برای صرفه جویی در هزینه، مجبور نیستید به نمایشگر بسیار کوچکتر بسنده کنید. اپل همچنین آی‌پد را به تراشه A14 Bionic نسل چهارم Air مجهز می‌کند و پشتیبانی 5G را برای انواع سلولی معرفی می‌کند.

هیچ اشاره ای به اینکه آیا اپل طراحی آیپد را تازه خواهد کرد یا نه، از جمله پشتیبانی از صفحه کلید جادویی یا نسل دوم مداد، وجود ندارد. با این حال، اگر تخته سنگ اصلاح شود، تعجب آور نخواهد بود. آی‌پد پایه آخرین مدلی است که به لایتنینگ، دکمه هوم و سایر ویژگی‌هایی که برای یک دهه یا بیشتر وجود داشته، پایبند است. اگر شایعه درست باشد، نسخه جدید به دوران مدرن می‌پرد و در عین حال به خریداران دلیلی برای هزینه اضافی برای Air می‌دهد.

اشتراک گذاری