امروز:1 اردیبهشت 1403

Capcom از فناوری Stadia برای نسخه ی نمایشی Resident Evil Village مبتنی بر وب استفاده کرد : آنلاین محیط ویلج را امتحان کنید

از امروز، می‌توانید نسخه نمایشی رایگان Resident Evil Village را از وب‌سایت کپکام مشاهده کنید، بدون نیاز به رایانه‌های شخصی بازی، ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن. این نسخه ی نمایشی شبیه به نسخه ای است که در سایر پلتفرم ها موجود است و به بازیکنان اجازه می دهد تا بخش هایی از دهکده و قلعه را کاوش کنند. این پیش نمایش برای یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال گذشته توسط Immersive Stream for Games، نسخه‌ای از فناوری Stadia که Google به دیگران مجوز می‌دهد، ارائه می‌شود.

لینک دمو بازی رزیدنت اویل ویلج

این نسخه نمایشی تقریباً روی هر رایانه ای و همچنین تلفن ها و تبلت های iOS و Android کار می کند، تا زمانی که دستگاه بتواند ویدیوهای با کیفیت بالا را مدیریت کند و اتصال اینترنتی کافی (با سرعت دانلود حداقل 10 مگابیت در ثانیه) داشته باشید. روی کروم در ویندوز، macOS و اندروید اجرا می شود. در iOS، می توانید آن را در Safari امتحان کنید. وضوح تصویر 1080p است و حالت HDR وجود ندارد.

کنترلرهای PlayStation DualShock 4 و Xbox One به طور رسمی پشتیبانی می شوند، اما سایر دستگاه های جانبی ممکن است کار کنند. همچنین می‌توانید از کنترل‌های لمسی روی موبایل یا ماوس و کیبورد استفاده کنید.

برای اجرای نسخه نمایشی نیازی به ثبت نام نیست. شایان ذکر است که پس از 10 دقیقه عدم فعالیت، ارتباط شما قطع خواهد شد. هیچ عملکرد ذخیره ای وجود ندارد، بنابراین در صورت قطع اتصال باید از ابتدا راه اندازی مجدد کنید. شما می توانید هر چند بار که دوست دارید بازی کنید و بر خلاف نسخه های قبلی نسخه ی نمایشی محدودیت زمانی وجود ندارد.

اگر در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اتریش، اسپانیا، سوئد، سوئیس، دانمارک، نروژ، فنلاند، بلژیک، ایرلند، هلند، لهستان، پرتغال هستید، می‌توانید نسخه آزمایشی را در وب‌سایت Capcom بازی کنید. جمهوری چک، اسلواکی، رومانی یا مجارستان.

Capcom دومین شریک گوگل برای Immersive Stream for Games است. AT&T شروع به ارائه دسترسی رایگان به مشتریان بی سیم خود به Batman: Arkham Asylum در اکتبر گذشته و Control: Ultimate Edition در ماه گذشته کرد. با این حال، Capcom بیشتر یک همکار طبیعی به نظر می رسد.

در ماه فوریه، Insider گزارش داد که گوگل به دنبال تضمین قراردادهایی با Capcom، Peloton و دیگران برای ایجاد جنبه مجوز در تجارت پخش بازی خود است. پیشنهاد شد که Capcom ممکن است از این فناوری برای پخش دموها از وب‌سایت خود استفاده کند، که اینطور شد. این حتی می تواند پیشروی کپکام برای اجرای فروشگاه استریم بازی خود باشد.

در دیگر اخبار Resident Evil Village، Capcom این بازی را در اواخر سال جاری برای مک عرضه می کند. همچنین در حال کار بر روی نسخه ای برای هدست PlayStation VR2 آینده است.

اشتراک گذاری