امروز:8 اردیبهشت 1403

TikTok کنترل‌های جدید زمان صفحه نمایش را اضافه می‌کند تا به کاربران یادآوری کند که استراحت کنند

TikTok کنترل‌های بیشتری برای زمان استفاده از صفحه نمایش برای کمک به کاربران در مدیریت زمان صرف شده در برنامه ارائه می‌کند. با این تغییر، این شرکت یک داشبورد درون برنامه ای جدید اضافه می کند که با دقت بیشتری مدت زمان سپری کردن افراد در برنامه را پیگیری می کند.

داشبورد آماری مانند مدت زمانی که در برنامه سپری می‌کنید، زمانی که بیشتر از برنامه شکایت می‌کنید و دفعات باز شدن آن را نشان می‌دهد. علاوه بر این، کاربران TikTok اکنون می‌توانند محدودیت‌هایی را برای مدت زمانی که می‌توانند از برنامه در هر نشسته استفاده کنند، تعیین کنند.

پیش از این، این برنامه کنترل‌های زمان صفحه نمایش را ارائه می‌کرد که پس از یک محدودیت روزانه تعیین‌شده، زمان آن تمام می‌شود. اما با تنظیمات جدید، کاربران می‌توانند به عنوان مثال، اگر برنامه را برای مدت طولانی باز کرده‌اند، به آن‌ها یادآوری کند که «یک استراحت کنند».

این تغییرات در حالی اتفاق می‌افتند که TikTok و همتایانش با سؤالاتی در مورد تأثیر برنامه‌هایشان بر نوجوانان مواجه شده‌اند. در اوایل سال جاری، قانونگذاران در سنا لایحه‌ای را ارائه کردند که مطالعه اعتیاد به رسانه‌های اجتماعی را در تلاشی برای ایجاد «نرده‌های محافظ» بیشتر برای محافظت از کاربران جوان‌تر، افزایش می‌دهد.

نکته قابل‌توجه، TikTok اکنون می‌گوید محدودیت‌های بیشتری برای تماشای صفحه نمایش برای نوجوانان 13 تا 17 ساله ایجاد می‌کند. نوجوانان از این پس «پیش‌نامه‌های رفاه دیجیتالی» هفتگی را مشاهده می‌کنند و زمانی که بیش از 100 دقیقه را در برنامه سپری کرده باشند، یادآوری‌های اضافی برای زمان صفحه نمایش دریافت خواهند کرد. در یک روز

اشتراک گذاری