امروز:4 اردیبهشت 1403

تسترهای تضمین کیفیت BioWare اولین اتحادیه کارگری بازی های ویدیویی را در کانادا تشکیل می دهند

تست‌کنندگان تضمین کیفیت Bioware که روی Dragon Age: Dreadwolf کار می‌کنند، به تشکیل اولین محل کار اتحادیه‌ای برای صنعت بازی‌های ویدیویی در کانادا رأی دادند. United Food and Commercial Workers Local 401 برای تبدیل شدن به نماینده چانه زنی معتبر برای Keywords Studios، شرکت پیمانکاری که آزمایش کنندگان از طریق آن استخدام می شوند، در آوریل درخواست داد. اکنون، کوتاکو می گوید که انتخابات منجر به رای 16-0 به نفع اتحادیه سازی شده است. قبل از کار بر روی چهارمین بازی بزرگ در فرنچایز عصر اژدها، آن‌ها از توسعه Mass Effect: Legendary Edition و Legacy of the Sith نیز پشتیبانی می‌کردند.

آزمایش کنندگان که در دفتر ادمونتون BioWare کار می کنند، پس از اینکه استودیو Keywords اعلام کرد که باید به دفتر بازگردند، شروع به سازماندهی کردند، در حالی که کارمندان مستقیم BioWare گزینه های بیشتری در اختیار داشتند. Keywords سفارش بازگشت آن به دفتر را پس گرفت، اما آزمایش‌کنندگان به Kotaku گفتند که در تلاش هستند تا از بازگرداندن آن جلوگیری کنند و شرکت را مجبور به افزایش حقوق خود کنند. در حال حاضر، حقوق پایه آنها حدود 13 دلار در ساعت است که تقریباً معادل حداقل دستمزد منطقه است. آنها استدلال کردند که مبلغی که به آنها پرداخت می شود متناسب با مهارت های مورد نیاز برای کار نیست و کارمندان BioWare که همان کار را انجام می دهند دستمزد بسیار بیشتری دریافت می کنند.
تبلیغات

اتحادیه ای که اکنون نماینده کارگران است، قرار است در این هفته با روسای استودیو چانه بزند. در ایمیلی که آزمایش کنندگان QA ارسال کردند، آنها نوشتند: “ما هیجان زده هستیم که وارد چانه زنی با کارفرما شویم و به سمت وضعیت کاری عادلانه تر شروع کنیم.”

در ایالات متحده، کارگران QA در استودیوی Activision Blizzard Raven Software ماه گذشته به اتحادیه رای دادند. این امر پس از اعتصاب آنها به دنبال اخراج 12 آزمایش کننده و پس از اینکه استودیو کارگران باقیمانده را بین بخش های مختلف تقسیم کرد، رخ داد، شاید در تلاشی برای سخت کردن تلاش های اتحادیه برای سازماندهی. فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اعلام کرد که مایکروسافت پس از تکمیل خرید Activision Blizzard توسط غول فناوری، اتحادیه را به رسمیت می شناسد.

اشتراک گذاری