امروز:7 اردیبهشت 1403

اکتیویژن نسخه بازسازی شده «Modern Warfare II» خود را در 18 خرداد معرفی خواهد کرد

تنها چند هفته پس از فاش شدن تاریخ انتشار Call of Duty: Modern Warfare II، اکتیویژن بلیزارد قرار است اطلاعات بیشتری را در مورد بازی بعدی این سری طولانی‌مدت به نمایش بگذارد. یک “نمایش جهانی” در 8 ژوئن در ساعت 13:00 به وقت شرقی برگزار خواهد شد.

زمانی که ماه گذشته 28 اکتبر تاریخ انتشار را اعلام کرد، ناشر متخاصم این افشاگری را مورد کنایه قرار داد. اکتیویژن قبلاً برخی از شخصیت‌هایی که در Modern Warfare II حضور خواهند داشت، از جمله جان “صابون” مک تاویش و سایمون “گوست” رایلی تایید کرده بود. این رونمایی مطمئناً اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه خواهد کرد، احتمالاً شامل اولین نگاه به گیم پلی بازی.

Infinity Ward برای بازی Call of Duty امسال، که دنباله‌ای بر Modern Warfare 2019 است، روی عرشه قرار دارد. این خود راه اندازی مجدد سری فرعی Modern Warfare بود که در سال 2007 با Call of Duty 4: Modern Warfare شروع شد. هنوز گیج شده اید؟ شما را سرزنش نکنید.

Infinity Ward همچنین در حال کار بر روی بازسازی بزرگ Call of Duty: Warzone Battle Royale است که همزمان با Modern Warfare II عرضه می‌شود. در میان به روز رسانی ها یک موتور جدید برای هر دو بازی وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری