امروز:1 اردیبهشت 1403

FromSoftware تقریباً آماده بازیابی ویژگی های Dark Souls PC چند نفره است

فروم سافت‌ور می‌گوید که یک قدم به بازیابی سرورهای رایانه‌های شخصی برای بازی‌های Dark Souls نزدیک‌تر شده است، ماه‌ها پس از کشف یک اکسپلویت اجرای کد از راه دور، فرام سافتور مجبور شد که بازی را به صورت افلاین ادامه دهد و ویژگی انلاین را حذف کند.

فروم سافتور به PC Gamer گفت: «ما در حال حاضر در حال بازیابی سرورهای آنلاین سری Dark Souls در رایانه شخصی هستیم. ما قصد داریم سرویس آنلاین را برای هر بازی به تدریج بازیابی کنیم و پس از تکمیل کار لازم برای رفع مشکل، سرورهای Dark Souls 3 را بازگردانیم.

From دقیقاً نگفت که چه زمانی دوباره سرورهای خود را آنلاین می کند، اما قول داده است که به محض تعیین زمان بندی نهایی، جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد. باندای نامکو، ناشر دارک سولز، در بیانیه‌ای که بعداً با The Verge به اشتراک گذاشت، این شرکت توضیح داد که روند بازسازی با دارک سولز 3 آغاز می‌شود. «ما می‌خواهیم از همه بازیکنانمان برای صبر و درک شما در حین کار برای رفع این مشکل تشکر کنیم.» گفت.

این بیانیه پس از اعلامیه 9 فوریه FromSoftware است که علت مشکل بهره برداری از راه دور را شناسایی کرده است. در آن زمان، استودیو گفت که سرورهای رایانه شخصی Dark Souls تا پس از انتشار Elden Ring در 25 فوریه آفلاین خواهند ماند. آخرین بازی From دارای مشکلات آنلاین نیز بوده است. در ماه مارس، هکرها سوءاستفاده‌ای را پیدا کردند که می‌توانست بازیکنان رایانه شخصی را وارد یک حلقه مرگ بی‌پایان کند. خوشبختانه، From به سرعت با این مشکل در همان ماه برخورد کرد.

اشتراک گذاری