امروز:9 فروردین 1403

iFixit تقریباً برای هر قطعه Steam Deck قطعات جایگزین می‌فروشد

ما می‌دانستیم که راه‌اندازی تعمیرات DIY Steam Deck Valve آسان‌تر از اکثر لوازم الکترونیکی مدرن است. و اکنون به نظر می رسد که یافتن قطعات جایگزین نیز دشوار نخواهد بود. عصر روز جمعه، iFixit لیستی از قطعاتی را که برای گوشی دستی Valve ارائه خواهد کرد، به‌طور زودهنگام منتشر کرد. این لیست نشان داد که این شرکت قصد دارد قطعات یدکی تقریباً برای هر قطعه ای که در Steam Deck یافت می شود، از جمله مادربردهای جایگزین کامل با چیپست سفارشی Aerith دستی AMD بفروشد.

همانطور که The Verge اشاره می کند، این شرکت حتی قطعاتی را که می تواند ارتقاء یافته در نظر گرفته شود را به فروش خواهد رساند. به عنوان مثال، اگر صاحب مدل 64 یا 256 گیگابایتی هستید، می‌توانید صفحه نمایش نسخه 512 گیگابایتی را خریداری کنید تا صفحه‌نمایش ضد تابش آن را که روی آن نسخه از گوشی عرضه می‌شود، دریافت کنید. برای هر تعویض پنل، می‌توانید 5 دلار اضافی برای دریافت «کیت تعمیر» که با تمام ابزارهایی که برای تکمیل تعویض صفحه نیاز دارید، خرج کنید.

یکی از قسمت‌هایی که iFixit فوراً فروخته نمی‌شود، باتری‌های جایگزین هستند. آن را در تاریخ بعدی ارائه خواهد کرد. کایل وینز، مدیرعامل iFixit به The Verge گفت: “ما راه حلی برای تعمیر باتری در روز اول نداریم، اما متعهد هستیم که با Valve کار کنیم تا این دستگاه ها را با افزایش سن نگهداری کنیم.” “تعویض باتری برای اینکه Steam Deck در آزمون زمان مقاومت کند ضروری است.”

سایر قطعات یدکی که در روز اول در دسترس نخواهند بود عبارتند از جایگزینی برای تاچ پد و دکمه های صفحه Steam Deck. اکثر قطعات قیمت مناسبی دارند. به عنوان مثال، شما باید 20 دلار برای تعمیر یک انگشت شست شکسته هزینه کنید. گران‌ترین بخش این لیست، یک مادربرد جدید است که 350 دلار به شما باز می‌گرداند. با یک دستی کامل از Valve که از 400 دلار شروع می شود، ساخت Steam Deck خود با قطعات iFixit مقرون به صرفه نخواهد بود، اما برای اکثر تعمیرات، شرکت شما را تحت پوشش قرار می دهد.

اشتراک گذاری