امروز:7 اردیبهشت 1403

“Stardew Valley” بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است

شش سال پس از انتشار اولیه، Stardew Valley بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است. خالق Eric Barone در به روز رسانی منتشر شده در سایت مطبوعاتی بازی و مصاحبه با PC Gamer، خبر این موفقیت را به اشتراک گذاشت. او به این نشریه گفت: «میزان فروش 20 میلیون نسخه واقعا شگفت انگیز است.

اما آنچه که حتی چشمگیرتر است، افزایش سرعت فروش Stardew Valley است. چهار سال طول کشید تا این بازی 10 میلیون نسخه اول خود را بفروشد. از سپتامبر 2021، 5 میلیون دستگاه فروخته است. بارون گفت: «متوسط ​​فروش روزانه Stardew Valley امروز بیش از هر نقطه دیگری است. “من دقیقاً مطمئن نیستم که چرا اینطور است. امید من این است که بازی فقط از طریق دهان به دهان گسترش یابد و هر چه تعداد افراد بیشتری بازی کنند، افراد بیشتری بازی را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت.”

بارون به PC Gamer گفت که قصد دارد به کار بر روی Stardew Valley ادامه دهد، اما اکنون تمرکز اصلی خود را بر Haunted Chocolatier، یک RPG اکشن جدید است که او پاییز گذشته معرفی کرد. بارون گفت: “در نهایت باید از قلبم پیروی کنم وگرنه کیفیت محتوا آسیب خواهد دید.”

بیست میلیون نسخه فروخته شده برای هر بازی یک شاهکار قابل توجه است، چه رسد به بازی که توسط یک نفر ساخته شده است. بارون پس از فارغ التحصیلی در رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه واشنگتن تاکوما، کار در Stardew Valley را آغاز کرد. او متوجه شد که پس از بحران مالی 2008 نمی تواند در رشته خود موقعیتی کسب کند، بنابراین شروع به توسعه بازی کرد تا مهارت خود را تقویت کند. او سپس چهار سال بعد را روی این پروژه سپری کرد تا اینکه سرانجام Stardew Valley را در آغاز سال 2016 منتشر کرد. Jason Schreier، روزنامه نگار بلومبرگ، کل حماسه را در کتاب عالی خود در سال 2017، Blood, Sweat, and Pixels مستند می کند.

اشتراک گذاری