امروز:10 فروردین 1403

اپل در حال آزمایش آیفون های USB-C است

اپل ممکن است در حال تغییر درگاه شارژ آیفون باشد. بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت در حال آزمایش آیفون‌ها و آداپتورهای جدید با USB-C است، چیزی که مک‌بوک‌ها و آی‌پدها قبلاً از آن استفاده می‌کردند. رسانه اینگجت برای تایید با اپل تماس گرفته است و هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

منابع بلومبرگ گفتند که آداپتور مورد آزمایش ممکن است “به آیفون های آینده اجازه دهد با لوازم جانبی طراحی شده برای اتصال لایتنینگ فعلی کار کنند.” این می تواند به معنای یک آداپتور لایتنینگ به USB-C برای مواردی مانند اسکنر کارت اعتباری یا درایوهای فلش باشد که به آیفون های موجود متصل می شوند. گزارش بلومبرگ خاطرنشان می کند که اگر اپل “این تغییر را ادامه دهد، این تغییر تا سال 2023 اتفاق نخواهد افتاد.”

در حالی که تصمیمات اپل برای تغییر پورت ها موضوع شوخی های بسیاری در فرهنگ عامه بوده است، انتقال به USB-C ممکن است واقعاً خوشایند باشد. استانداردی که به طور گسترده در دسترس است فقط کمی بزرگتر از لایتنینگ است، اما می تواند نیرو و داده را سریعتر ارائه دهد. این تغییر همچنین می‌تواند زندگی را برای کسانی که قبلاً از USB-C برای شارژ بیشتر دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند و همچنان مجبورند کابل لایتنینگ را فقط برای آیفون‌های خود با خود حمل کنند، بسیار آسان‌تر کند.

انگیزه های اپل برای تغییر احتمالی ممکن است کاملاً نوع دوستانه نباشد. اتحادیه اروپا سال‌ها است که برای استاندارد شارژ تلفن جهانی تلاش می‌کند و اخیراً قانونی پیشنهاد کرده است که USB-C را به پورت اجباری برای همه گوشی‌ها تبدیل می‌کند. آزمایش USB-C در آیفون‌ها فقط به این معنی است که اپل نوشته‌های روی دیوار را تشخیص می‌دهد. با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، نه تنها برای اکثر افرادی که تا حد زیادی از USB-C استفاده می‌کنند راحت است، بلکه می‌تواند به معنای ضایعات الکترونیکی کمتری در آینده باشد.

اشتراک گذاری