امروز:7 اردیبهشت 1403

مایکروسافت Xbox Cloud Gaming را برای کاهش لگ در iOS به روز می کند

از ژوئن گذشته، سرویس Xbox Cloud Gaming مایکروسافت به طور گسترده در دستگاه‌های iOS در دسترس بوده است، اما برای بسیاری از دارندگان آیفون و آی‌پد، این تجربه با آنچه این شرکت در پلتفرم‌های دیگر ارائه می‌کرد، مطابقت نداشت. با این حال، روز دوشنبه، مایکروسافت اعلام کرد که مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را اجرا کرده است که عملکرد همه دستگاه‌های آیفون و آی‌پد را بهبود می‌بخشد. در آن زمان، جزئیاتی در مورد کاری که انجام داده بود ارائه نکرد، فقط اشاره کرد که آنها منجر به “تجربه گیم پلی روان تر و پاسخگوتر” می شوند.

اما به پیرو ایمیل رسانه Engadget، مایکروسافت جزئیات بیشتری را در مورد به روز رسانی به اشتراک گذاشته است. این شرکت می گوید که خروجی ویدئو و انتقال داده های شبکه را در دستگاه های iOS بهینه کرده است. همچنین راهی برای کاهش تاخیر ورودی کلی پیدا کرد. از آنجایی که تاخیر ورودی چیزی است که می تواند شما را به راحتی از یک بازی خارج کند، کاری که مایکروسافت در آنجا انجام داد باید به راحتی قابل توجه باشد.
تبلیغات

یکی از چیزهای پیچیده در مورد بازی Xbox Cloud در iOS این است که مایکروسافت به دلیل سیاست های اپل در مورد برنامه های پخش بازی، مجبور است آن را از طریق Safari ارائه دهد، برخلاف یک برنامه اختصاصی. APIهای مرورگر در چند سال گذشته راه طولانی را پیموده اند، اما تجربه وب هنوز جایگزین یک برنامه بومی نیست.

اشتراک گذاری