امروز:17 اردیبهشت 1403

Ray-Ban Stories فیس بوک اکنون می تواند تا 60 ثانیه ویدیو ضبط کند

عینک هوشمند Ray-Ban Stories فیس‌بوک از امروز در اسپانیا، اتریش و بلژیک در دسترس هستند و همچنین در 14 آوریل راهی فرانسه خواهند شد. فیسبوک علاوه بر افزایش دسترسی به عینک هوشمند، ویژگی‌های جدید را نیز برای این دستگاه معرفی کرده است، از جمله امکان ضبط ویدیو تا 60 ثانیه. این محدودیت قبلی 30 ثانیه ای ویدیو را دو برابر می کند که با استفاده از دوربین های دوگانه 5 مگاپیکسلی در جلوی قاب Stories گرفته شده بود.

هنگامی که آن را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که کیفیت ویدیویی عینک به طرز شگفت آوری خوب و حتی بسیار پایدار است. یک LED روشن می شود تا به اطرافیان شما اطلاع دهد که در حال ضبط هستید، اما این واقعیتی است که ضبط فیلم از طریق عینک بسیار آسان تر از تلفن است، از همان ابتدا نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده است. با این وجود، ضبط 60 ثانیه ای با به روز رسانی نرم افزاری در اوایل آوریل منتشر خواهد شد.

برای پشتیبانی از توسعه عینک هوشمند، Facebook View اکنون به زبان های فرانسوی، اسپانیایی، هلندی و آلمانی در دسترس خواهد بود. به عنوان برنامه همراه Stories، View راهی برای ویرایش و بهبود عکس‌هایتان و همچنین آپلود مستقیم آن‌ها در وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهد. فیس‌بوک همچنین به این عینک توانایی درک دستورات صوتی به زبان‌های فرانسوی و ایتالیایی را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بدون هندزفری عکس و فیلم بگیرید. و بله، این دستگاه اکنون می‌تواند اعلان‌های شنیداری مانند هشدارهای «باتری کم» و «حافظه کامل» را به آن زبان‌ها ارائه دهد.

اشتراک گذاری