امروز:20 اردیبهشت 1403

tile به شما کمک می کند تا برچسب های ردیابی ناخواسته را اسکن کنید

اپل تنها شرکت برچسب ردیابی نیست که ردیابی شما را برای سارقان و هکر دشوارتر می کند. Tile در حال استفاده از ویژگی «Scan and Secure» در برنامه‌های Android و iOS خود است تا به شما کمک کند برچسب‌های ناخواسته را شناسایی کنید.

اگر ردیاب های ناخواسته وجود داشته باشد، توصیه های ایمنی دریافت خواهید کرد. تایل تاکید کرد که تنها از طریق “حکم قضایی صادر شده به درستی” صاحبان برچسب های سوء استفاده شده را شناسایی می کند. این شرکت همچنین تصریح کرد که این فقط یک «گام اول» برای بهبود ایمنی است و با گروه‌های مدافع و کارشناسان همکاری خواهد کرد تا تلاش‌های خود را اصلاح کنند.

تعقیب مبتنی بر برچسب برای مدتی امکان‌پذیر بوده است، اما AirTag‌های اپل بر این مشکل تاکید کردند – برای کسی بسیار آسان است که یک ردیاب را به داخل کت یا ماشین شما ببرد و حرکات شما را بدون اطلاع یا رضایت شما دنبال کند. اپل قبلاً هشدارهایی برای ردیاب‌های ناخواسته دارد، اما نویدبخش هشدارهای اولیه و برجسته‌تر و همچنین ویژگی یافتن دقیق برای کمک به افراد در حذف برچسب‌های ناخواسته است. در این راستا، Tile به سادگی با ارتقای اقدامات حفظ حریم خصوصی خود، از این موضوع پیروی می کند.

اشتراک گذاری