امروز:8 اردیبهشت 1403

OpenAI و CommonSense Media با هم متحد می شوند تا GPT های مناسب خانواده را مدیریت کنند

به زودی یک بخش مناسب برای کودکان در فروشگاه تازه افتتاح شده OpenAI برای GPT های سفارشی پیدا خواهید کرد. این شرکت با Common Sense Media، یک سازمان غیرانتفاعی که رسانه ها و فناوری را بر اساس مناسب بودن آنها برای کودکان رتبه بندی می کند، پیوسته است تا خطرات استفاده از هوش مصنوعی توسط نوجوانان را به حداقل برساند. آنها با هم قصد دارند دستورالعمل ها و مواد آموزشی هوش مصنوعی را برای جوانان، والدین و مربیان آنها ایجاد کنند. این دو سازمان همچنین مجموعه‌ای از GPT‌های مناسب خانواده را در فروشگاه GPT OpenAI بر اساس رتبه‌بندی‌های Common Sense تنظیم خواهند کرد و به راحتی می‌توان دید که کدام یک برای کاربران جوان‌تر مناسب هستند.

جیمز پی. “راهنماها و سرپرستی ما برای آموزش خانواده ها و مربیان در مورد استفاده ایمن و مسئولانه از ChatGPT طراحی خواهد شد تا بتوانیم به طور جمعی از هرگونه عواقب ناخواسته این فناوری در حال ظهور جلوگیری کنیم.”

به گفته اکسیوس، این همکاری در اجلاس کودکان و خانواده Common Sense در سانفرانسیسکو اعلام شد، جایی که سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI این ایده را که هوش مصنوعی برای بچه‌ها بد است و باید از مدرسه دور نگه داشت را کنار گذاشت. او گفته است: «انسانها کاربران ابزار هستند و بهتر است به مردم یاد بدهیم از ابزارهایی استفاده کنند که قرار است در دنیا عرضه شوند. “نآموزاندن به مردم استفاده از آنها اشتباه است.” مدیر عامل شرکت همچنین گفت که دانش آموزان سال آخر دبیرستان آینده می توانند در سطح بالاتری از انتزاع عمل کنند و با کمک هوش مصنوعی می توانند به دستاوردهای بیشتری نسبت به پیشینیان خود دست یابند.

اشتراک گذاری