امروز:8 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید لپ تاپ اقساطی

می‌دانید که خرید لپ تاپ به علت شرایط اقتصادی که وجود دارد سخت است و از جهت دیگر لپ تاپ وسیله‌ای است که برای کار و کسب درآمد، دورکاری، انجام پروژه‌های دانشجویی در دانشگاه و همچنین بازی و انجام کارهای دانش آموزان برای مدرسه‌های آنلاین بسیار کاربردی است و وجود آن ضروری است. پس یک راه می‌ماند خرید قسطی لپ تاپ. ما در کالاوما که یکی از بزرگ‌ترین وارد کنندگان انواع لپ تاپ ایسوس، لنوو و اچ پی و مک بوک است با کمک از کی وام برای شما شرایط خرید اقساطی را فراهم کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید تا شما را برای خرید راحت لپ تاپ به صورت اقساطی راهنمایی کنیم.

خرید لپ تاپ قسطی

تنها چیزی که برای خرید لپ تاپ به این روش نیاز دارید، یک برگ چک صیادی، بدون ضامن، بدون پیش پرداخت و ۱۸ ماهه و فوری است. فراموش نکنید که تا سقف ۷۵ میلیون‌تومان می‌توانید اعتبار دریافت کنید و به خرید لپ تاپ ایسوس، انواع لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ لنوو، دانشجویی و دانش آموزی بپردازید. پس اگر علاقه‌مند به خرید لپ تاپ به صورت قسطی هستید، زودتر به فروشگاه کالاوما سر بزنید و خرید خود را انجام دهید. پشتیبانی کالاوما به صورت 24 ساعته امکان پاسخگویی به سوالات شما را دارد. کافیست نیاز خودر ا از لپ تاپ بگویید تا مدل مناسب را به شما معرفی کنند.

مزیت‌های خرید اقساطی لپ‌ تاپ

  • دسترسی آسان: با خرید لپتاپ قسطی، شما قادر به دریافت لپتاپ جدید خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید. بدون نیاز به پرداخت کامل هزینه یکجا، شما می‌توانید لپتاپ را دریافت کنید و به کار خود بپردازید.
  • تسهیل در مدیریت مالی: خرید لپ تاپ قسطی به شما امکان می‌دهد هزینه را به صورت ماهانه و تقسیط شده پرداخت کنید. این به شما اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی بهتری برای مدیریت مالی خود داشته باشید و از دسترسی به لپ تاپ بدون نیاز به پرداخت یکجا بهره‌مند شوید.
  • به روزرسانی و ارتقاء: خرید لپتاپ قسطی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی لپتاپ خود را به روزرسانی و ارتقاء دهید. با پرداخت ماهانه، شما می‌توانید در طی مدت زمانی که قسط‌ها را پرداخت می‌کنید، به لپتاپ جدیدتر و با قابلیت‌های بهتری ارتقاء دهید.
  • انعطاف پذیری: خرید لپتاپ قسطی مثل خرید لپ تاپ ایسوس به شما انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب مدل، برند و قیمت لپتاپ می‌دهد. شما می‌توانید لپتاپی را انتخاب کنید که با نیازها و بودجه شما سازگار است و به صورت ماهانه پرداخت کنید.

نیازمندی‌های معمول خرید لپ تاپ  به صورت اقساط

  • پرداخت مبلغ اولیه ( که ما در کالاوما دریافت نمی‌کنیم)

معمولاً بخشی از قیمت کالا در هنگام خرید از مشتری دریافت می‌شود.

  • چک یا سفته

فروشنده به ازای تسهیلاتی که به مشتری ارائه می‌دهد قطعاً چک یا سفته دریافت می‌نماید.

  • اعتبار مالی یا ضامن (در کالاوما بدون ضامن خرید کنید)

برخی از فروشگاه‌ها کالا، همراه داشتن یک ضامن معتبر برای خرید کالا‌هایی که قیمت بالا و بهای سنگین دارند را جزء شرایط خرید اقساطی قرار می‌دهند و مشتری می‌بایست یک ضامن معتبر جهت تضمین پرداخت اقساط معرفی نماید.

در کالاوما چه مدل‌هایی را می‌توانیم قسطی خریداری کنیم؟

همانطور که گفتیم کالاوما یکی از واردکنندگان اول ایران در جهت لپ تاپ است، پس به راحتی می‌توانید انواع لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، لپ تاپ اپل و لپ تاپ اچ پی را خریداری کنید.

آیا با این اعتبار می توانم چند کالا خریداری کنم؟

بله، هر جوری که مایل باشید می‌توانید از این اعتبار دریافتی استفاده کنید. می‌توانید از آن برای خرید یک محصول و یا چند محصول استفاده کنید.

چک صیادی باید به نام خودمان باشد؟

بله، چک باید به اسم خودتان باشد.

نحوه دریافت اعتبار ازکی‌وام برای خرید اقساطی لپ‌تاپ چگونه است؟

به راحتی می‌توانید اعتبار را دریافت کنید تنها کافیست شماره تلفن و مشخصاتتان را در سایت از کی وام وارد کرده و ثبت نام کنید و بعد اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و بعد از تایید همه مدارک، اعتبار به حساب شما اضافه خواهد شد و حالا می‌توانید از کالاوما ، لپ‌تاپ اقساطی با ویژگی‌‌های مورد نظر خودتان بخرید.

چطور می‌توانم از سایت کالاوما خرید اقساطی داشته باشم؟

پس از ورود،‌ ثبت نام و تکمیل مراحل در وبسایت ازکی وارد سایت کالاوما شده و خرید خود در بازه اعتباری را انجام می‌د‌هید. بعد از تکمیل خرید کافی‌ست وارد درگاه ازکی‌وام بشوید و مراحل پرداخت را به اتمام برسانید

اگر میزان اعتبارم کمتر از قیمت کالای مد نظرم بود باید چه‌ کاری انجام دهم؟

باید مبلغ باقی‌مانده را به کارت اعتباری خود در ازکی واریز نمایید تا اعتبارتان در ازکی افزایش یابد. سپس با اعتبار موجود در کالاوما اقدام به خرید نمایید.

بعد از خرید اعتباریم آیا می‌تونم مجددا درخواست اعتبار بدم؟

در همه فرآیندها پس از خرید نهایی و شروع اقساط امکان درخواست اعتبار جدید وجود ندارد، فقط در بای چک امکان خرید مجدد زیر ۳ هفته امکان پذیر می باشد در صورتی که اعتبار شما باقی مانده باشد.

آیا در صورت خرید با تعداد اقساط کمتر، سود پرداختی کمتر خواهد بود؟

بله قطعا در ازای تعداد اقساط کمتر، سود کمتری پرداخت می کنید.

  • سایت : www.kalaoma.com
  • آدرس دفتر مرکزی : تهران، چهار‌راه ولی‌عصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 8 واحد 806
  • شماره تماس : 62999819 -021