امروز:10 اردیبهشت 1403

سفارشات Humane AI Pin از ماه مارس ارسال خواهند شد

انتظار می رود پین هوش مصنوعی Humane در ماه مارس عرضه شود. در روز جمعه، این شرکت در X (توئیتر) پست کرد که “کسانی که سفارش های اولویت دار را ارسال کرده اند، زمانی که ما ارسال را در ماه مارس آغاز کنیم، ابتدا پین های Ai را دریافت خواهند کرد.” این شرکت قبلاً تخمین «اوایل سال 2024» را برای دستگاه پوشیدنی بدون صفحه نمایش طراحی شده برای جایگزینی یک تلفن هوشمند ارائه کرده بود.

Humane که توسط کارمندان سابق اپل یعنی Bethany Bongiorno و Imran Chaudhri تأسیس شده است، تلفن هوشمند (هنوز هم نان و کره کارفرمای سابق آنها) را در آخرین پاهای خود می بیند. TechCrunch در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه نوامبر گفت: «دوران گذشته به پایان رسیده است. او محصول پوشیدنی مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان “یک روش جدید تفکر، یک حس جدید از فرصت” می داند.

پین 699 دلاری Humane AI صفحه نمایش ندارد. در عوض، به نشانه های صوتی و پروژکتوری متکی است که اطلاعات مربوطه را به دست کاربر ارسال می کند. بنیانگذاران تمرکز بر حریم خصوصی دستگاه همراه با هوش متنی را به رخ می کشند، و قول می دهند که “به سرعت آنچه شما نیاز دارید را درک می کند، و شما را فوراً به تجربه یا خدمات AI مناسب متصل می کند.” مشارکت با OpenAI، مایکروسافت و Tidal چیزی را که این شرکت «دسترسی به برخی از قدرتمندترین مدل‌ها و پلتفرم‌های هوش مصنوعی جهان» می‌نامد، فراهم می‌کند.

این پین بر روی یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون با موتور اختصاصی هوش مصنوعی کوالکام که نرم افزار سیستم عامل Cosmos آن را تامین می کند، اجرا می شود. این محصول در سه رنگ عرضه می شود که دو مورد از آنها 100 دلار به قیمت آن اضافه می کنند. خریداران باید 24 دلار ماهانه برای دسترسی به داده های سلولی پین که به عنوان یک MVNO (اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه) در بالای شبکه T-Mobile ساخته شده است، پرداخت کنند.

علاوه بر ارائه تاریخ ارسال در ماه مارس، Humane می‌گوید که سفارش‌های باقی‌مانده به سفارشی که دریافت کرده‌اند، ادامه خواهند یافت. Engadget به شرکت ایمیل زد تا از او بپرسد که چه زمانی انتظار دارد سفارشات فعلی صادر شود، و اگر پاسخ دهد، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

پین هوش مصنوعی Humane اکنون از وب‌سایت Humane برای پیش‌سفارش در دسترس است. Eclipse (مشکی مات روی مشکی) 699 دلار قیمت دارد، در حالی که رنگ‌های Lunar (کروم جلا بر روی سفید) و Equinox (کروم صیقلی روی مشکی) 799 دلار به شما بازگشت می‌دهند.

اشتراک گذاری