امروز:10 فروردین 1403

برنامه ی اندروید بینگ به شما امکانات سریع سرچ را خواهد داد

گوگل چندی پیش از قابلیتی پرده برداشت که کاربران با استفاده از آن می توانستند به راحتی در اندرود M با گوگل now ارتباط برقرار کنند. برای مثال شما در inbox خود قرار دارید. ایمیلی از یک دوست دریافت کرده اید که زمان یک ملاقات را تعیین می کند. شما به راحتی با لمس طولانی مدت دکمه Home امکانات گوگل now رو فعال می کنید و گوگل از این رویداد یک تیکت درست خواهد کرد و به شما خبر خواهد داد. اما به تازگی بینگ نیز یک برنامه ی اندروید منتشر کرده است که به همین سبک کار سرچ را انجام می دهد و شما دیگر نیاز به خارج شدن از صفحه ی مورد نظر را نخواهید داشت. با ما همراه باشید.

همانطور که بیان شد برنامه ی اندروید بینگ این امکان را به گونه ای مشابه ی گوگل now در اختیار شما قرار می دهد. شما برای بهره مندی از این قابلیت در صفحه ای که قرار دارید دکمه ی هوم را با گرفته و چند لحظه صبر کنید و به این صورت در صفحه ای جدید بینگ محتویات مشابه صفحه ی مورد نظر شما را نشان خواهد داد.

برای مثال شما در یوتیوب در حال تماشای یک تریلر بازی هستید شما بعد از گرفتن دکمه ی هوم یک صفحه ی جدید را مشاهده خواهید کرد که اطلاعات اضافه ای را در مورد بازی مورد نظر به شما نشان می دهد.

شما بعد از نصب برنامه ی بینگ بر روی گوشی اندرویدی خود این امکان را خواهید داشت که این برنامه را جایگزین گوگل now کنید.

دانلود برنامه ی بینگ برای اندروید