امروز:10 فروردین 1403

معرفی بازی Candy Mania با محیطی جذاب

این عکس شبیه چیست کمی دقت کنید شبیه استیکر وایبر می باشد اما حالا به صورت یک بازی دخترانه و البته رنگارنگ در آمده است که نام این بازی Candy Mania نامیده شده است که دارای محیط گرافکی جذاب برای بچه ها است در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

بازی Candy Mania تقریبا شبیه بازی است که رنگ های مشابه در کنار هم قرار گرفته تا نابود شوند و از بالا مربع های با رنگ های مختلف وارد محیط بازی می شود اما بازی Candy Mania پیشرفته تری است که دارای مرحله است و فقط یک مرحله ی تکراری نیست که هم اکنون شاهد 400 مرحله در این بازی هستیم.

ایده بازی Candy Mania در ابتدا از استیکر وایبر گرفته شده است و در واقع وایبر نیز در توسعه این بازی نقش داشته و به همین دلیل در ابتدای بازی از کاربر سوال می‌شود که آیا می‌خواهد به‌صورت میهمان وارد محیط بازی شود و یا تصمیم دارد از طریق اکانت وایبر خود بازی کند البته باید بدین نکته توجه داشت که چون برای انجام تبادل اطلاعات بین وایبر و بازی Candy Mania نیاز به برقراری ارتباط با حساب کاربری وایبر شما است، باید به اینترنت متصل باشید.

تنظیمات خاصی نیز برای آن در نظر گرفته نشده و کاربران می‌توانند از طریق بخش تنظیمات، صدا‌ها پس زمینه  و… را در محیط بازی کنترل کنند. کندی مانیا را می توان نسخه کپی مشهور کندی کراش دانست که حتی در عنوانش هم می‌توان آن را مشاهده کرد. بازی Candy Mania حدود 49.9 مگابایت حجم دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است .

 48688832200345102a.png

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری