امروز:10 اردیبهشت 1403

مونز اپ: اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo

اپلیکیشن Duolingo از سری نرم افزار های آموزشی در زمینه یادگیری زبان های مختلف دنیا است که خیلی موفق در این زمینه عمل کرده است و کاربران به راحتی می توانند با کمک گرفتن از این اپلیکشین و کمی دانش زبان انگلیسی، موفق به یادگیری زبان مورد نظر خود شوند. زبان هایی که در این نرم افزار به صورت رایج  و کلیدی تلقی می شوند ؛ اسپانیایی ،برزیلی،آلمانی، فرانسوی و … می باشند.

نحوه کارکرد این نرم افزار بر روی یادگیری شخص به صورت مبتدی تا پیشرفته و گام به گام است که خیلی راحت کاربر بتواند زبان مورد نظر را فراگیرد. نرم افزار در مراحل مختلف آموزش، به شما امتیاز نیز می دهد و شمارا مورد ارزیابی قرار می دهد. دارای آلارم یاد آوری نیز می باشد و یادآور می شود که بایستی شروع به یادگیری کنید. اپلیکشی مورد نظر به صورت روزانه بروزرسانی می شود و از روش های بسیار کاربر پسند و جالبی استفاده می کند تا یادگیر شما راحت تر و لذت بخش تر انجام پذیرد.

Foto-1024x867

امتیاز این برنامه هم اکنون 4.6 از 5 نمره می باشد و می توانید به صورت رایگان این اپلیکیشن را در اختیار داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این نرم افزار بسیار جالب را دریافت کنید و لذت یاد گیری زبان را در آن تجربه کنید.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.