امروز:10 فروردین 1403

تصاویری تازه از گوشی هوشمند one plus 2

امروز عکس هایی را از گوشی هوشمند OnePlus 2 منتشر شده است که کاربران این گوشی مدتهاست که انتظار آنرا می کشیدند.

این تصاویر از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نیستند، با دیدن این عکسها متوجه می شویم که بدنه دستگاه فلزی بوده و نسبت صفحه نمایش به سطح رویی دستگاه بسیار زیاد است. OnePlus 2 بسیار شبیه به نسخه قبلی است شباهت زیادی به نسخه پیشین خود دارد و عکسهایی که امروز منتشر شده اند بر این شباهت تأکید می کنند.

در قسمت پشت دستگاه اسکنر اثر انگشتی روی یک نوار عمودی و زیر لنز دوربین قرار گرفته است.

مدت زمان زیادی تا رونمایی پرچمدار جدید OnePlus باقی نمانده و قرار است که این گوشی در ساعت ده شب پنجم مرداد ماه در شرق آمریکا رونمایی شود. کسانی که علاقه مند به خرید این گوشی باشند یک هدست مجازی کاردبرد گوگل از طرف شرکت دریافت خواهند کرد تا بتوانند بخش های مختلف آن را به صورت مجازی  مشاهده نمایند.

با توجه به پیشرفت های اخیر OnePlus ، ین شرکت برای ارائه موبایلی که باید از جهات مختلف قابل قبول باشد تحت فشار است. این کمپانی را Peter Lau نایب رئیس اسبق Oppo راه اندازی کرد تا بتواند تلفنهای هوشمندی را که امکانات قابل توجهی دارد و با قیمتی مقرون به صرفه است به کاربران ارائه دهد.

لازم به ذکر است که تلفن هوشمند OnePlus One همراه با امکاناتی مانند نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ در سطح یک پرچمدار ارائه گردید.

قیمت این موبایل با رنگ سفید  با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت برابر با ۳۴۹ دلار و رنگ مشکی آن با حافظه ۶۴ گیگابایتی اش در حدود ۳۹۹ دلار اعلام شده است و آنچه قابل توجه است اینست که فروش 50 تا 100 هزار دستگاهی از آن پیش بینی شده بود اما حدود یک میلیون از آن به فروش رفت.

پیش بینی می شود که OnePlus 2 همراه با یک نمایشگر ۵٫۵ الی ۵٫۷ اینچی به بازار ارائه خواهد شد و دارای چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با پردازنده گرافیکی Adreno 430 خواهد بود.

همچنین گفته می شود این موبایل مجهز به پورت جدید  Type-C USB است که به وسیله ان کاربران می توانند کابل را از هر دو طرف به دستگاه متصل کنند.

Images-allegedly-showing-the-new-OnePlus-2 (1)

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره