امروز:8 اردیبهشت 1403

معرفی گجت‌ های جدید شرکت اچ‌پی که با ویندوز 10 کار می‌کنند

امید است پس از وارد شدن آخرین  ورژن ویندوز 10، این ورژن از سیستم عامل مایکروسافت با استقبال بالایی از سوی استفاده‌کنندگان مواجه شود . و در همین حال اکثر تولیدکنندگان در حال تولید گجت‌ های خود با ویندوز 10 هستند . شرکت اچ‌پی نیز در همین راستا قدم برداشته است .

به نظر می‌آید با معرفی و رژن جدید ویندوز مایکروسافت ، با استقبال خوبی مواجه شود ، زیرا مایکروسافت سیاست‌هایی بروزرسانی رایگان ویندوز 7 و ویندوز 8.1 را در این یندوز نیز پیش گرفته است.به اضافه مایکروسافت، بیشتر همکاران سخت‌افزاری این شرکت  با رسیدن زمان عرضه‌ی رسمی ویندوز 10، گجت‌ های جدید خود را معرفی می‌کنند

شرکت اچ‌پی نیز همچون سایر کمپانی‌هایی که محصولاتی مبتنی بر ویندوز را وارد بازار می‌کنند ، توسعه جدید گجت‌هایش را مبتنی بر ویندوز 10 معرفی کرد. همچنین اچ‌پی در محصولات جدید خود از تکنولوژی Sure Start BIOS Protection استفاده می‌کند . این تکنولوژی Bios را قبل از بوت شدن سیستم چک می‌کند تا مشکل امنیتی به کاربر آسیب نزند . با وجود این سیستم در ترکیب با Device Guard ویندوز 10، محصولات جدید اچ‌پی که شامل Elite و ZBook از محصولات پر اطمینان بازار هستند.

اچ‌پی همچنین اطلاع‌رسانی کرده که همه محصولاتش از ماه آگوست بروزرسانی ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد.

یکی از محصولات جدید شرکت اچ‌پی که از وجود ویندوز 10 استفاده می‌کند  نسخه‌ی محدود Bang & Olufsen است که نسخه‌ی سفارشی EliteBook Folio 1020 و Pro Tablet 608 اچ پی است. Folio 1020 پار سال در کنار  پردازنده‌ی Core M اینتل معرفی شد. ورژن 12 اینچی نوت‌بوک اچ پی با دو رزولوشن 1080p و 1440p برای استفاده‌کنندگان آماده است

تبلت HP Pro Tablet 608 نیز از مشخصات فنی مانند  رم 4 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی از نوع eMMC و اندازه صفحه ی نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 با نسبت تصویر 4 در3 استفاده می‌کند پردازنده‌یاستفاده شده درون این تبلت اینتل اتم Z-8500 است. این تبلت از پورت USB نوع C استفاده کرده و از لوازم جانبی  آن می‌توان  داک، کیبورد و قلم را ذکر کرد . قیمت این تبلت 479 دلارمی‌باشد .

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید