امروز:10 فروردین 1403

تصاویری از تبلت گلکسی تب اس 2 سامسونگ + مشخصات و قیمت

شاید شما هم منتظر جدیدترین تبلت سری اس بوده اید تا برای خرید اقدام کنید ، پس حالا این خبر را به شما می دهیم که تبلت  گلکسی تب اس 2 بالاخره به صورت رسمی رونمایی شد . اما سامسونگ بدون هیچ خبری این تبلت را معرفی کرد و حالا با دو تبلت جدید از شرکت کره ای سامسونگ رو به رو هستیم . برای بررسی سامسونگ گلکسی تب اس 2 با آریامونز همراه باشید …

1

این تبلت همانند گلکسی نوت 4 با پردازنده اگزینوس 5433 عرضه می شود و همانند گلکسی اس 6 از تاچ ویز استفاده می کند ، پس در این تبلت با صفحه نمایشی 2048*1536 پیکسلی با تاچ ویز روبه رو هستیم . در تبلت جدید سامسونگ از اندروید 5.0.2 استفاده شده است که قابلیت هایی چون مدیریت چند کاربری و مرتب کردن برنامه ها به صورت الفبایی را دارد .

سامسونگ چند اپلیکیشن مایکروسافت و فضای 100 گیگابایتی در وان درایو را به عنوان هدیه در این تبلت برای کاربران تعبیه کرده است .

5 2 3 4

سامسونگ این تبلت را با بدنه تمام فلزی عرضه کرده است . در مدل قبلی از بدنه پلاستیکی استفاده شده بود اما حالا با این تغییر سامسونگ کاربران حس بهتری خواهند داشت . در کنار فلزی بودن تبلت اس 2 ، ضخامت کم آن نیز مورد تحسین است طوری که به عنوان باریک ترین تبلت سامسونگ شناخته می شود و بسیار زیبا و لوکس می باشد . نمایشگر این تبلت super AMOLED می باشد که بهترین بازتولید رنگ ها را دارد ، طوری که از نگاه کردن به آن لذت می برید .

8 6 7

دست گرفتن تبلتی با نمایشگر سوپر آمولد برای تماشای ویدئو بسیار لذت بخش خواهد بود . بعضی از کاربران از نسبت تصویر تبلت راضی نیستند اما از لحاظ فنی مشکلی  ندارد . تبلت اس 2 نسبت به سری قبلی تغییرات زیادی نداشته است اما قصد دارد با آی پد اپل رقابت کند .

13 9 11 12

این تبلت در هفته آینده برای فروش وارد بازار خواهد شد . قیمت حدودی این تبلت اعلام شده است که بر طبق آن قیمتی بین 400 تا حدود 600 دلار خواهد داشت . Galaxy Tab S2 8.0 Wi-Fi با قیمتی حدود 400 یورو، Galaxy Tab S2 8.0 LTE با قیمتی حدود 469 یورو، Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi در حدود 500 یورو و Galaxy Tab S2 9.7 LTE برابر با 569 یورو به فروش خواهد رسید .

نظر شما درباره این تبلت چیست ؟ آیا می خواهید تبلت تب اس 2 را امتحان کنید ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم