امروز:1 اردیبهشت 1403

تصاویر جدیدی از فبلت گلکسی نوت 5 منتشر شد

این روزها خبرهای زیادی از فبلت گلکسی نوت 5 به گوش می رسد و علاقه مندان سامسونگ منتظر عرضه این فبلت در بازار هستند .

فبلت های سری نوت مانند گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت 5 با صفحه نمایش بزرگتر و سخت افزار قوی تر کاربران بیشتری را به نسبت سری S جذب می کند .طرفداران این فبلت مطمئن هستند که با یک فبلت قدرتمند در نوت 5 رو به رو می شوند اما تردید هایی درباره طراحی و ظاهر این دستگاه وجود دارد . با آریامونز همراه باشید …

قبل از این رندرهایی از ظاهر و چهارچوب این فبلت منتشر شده بود اما حالا رندرهای جدید منتشر شده اند که کاربران می توانند طراحی و ظاهر این فبلت را بهتر درک کنند.

10  2 3  5  7

9

 

این تصاویر توسط  Ivo Marić با استفاده از رندرهای قبلی با کیفیت بالاتری منتشر شده است و چون رندر کامپیوتری است ، ممکن است خیلی واقعی نباشد . تصاویری که قبلا منتشر شده بود براساس طراحی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج بود که به نظر می رسد سامسونگ از آن نوع طراحی برای فبلت جدیدش استفاده کند.

به احتمال زیاد سامسونگ در این فبلت از درگاه کارت حافظه و باتری قابل تعویض استفاده نمی کند و درباره نحوه قرار گرفتن قلم S Pen  و جهش خودکار به بیرون تغییراتی صورت گرفته است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم