امروز:10 فروردین 1403

واکمن‌های جدید مدل A26 سونی در 6 رنگ مختلف رونمایی شدند

در نمایشگاه CES سال پیش ، پخش‌کننده‌های موسیقی واکمن مدل ZX2 با قیمت 1200 دلار از سوی کمپانی سونی رونمایی شدند و امسال نیز شاهد رونمایی واکمن‌های جدید مدل A26 از سونی بودیم . در ادامه با آریامونز همراه باشید .

مدل جدید A26 این بار در تنوع رنگ زیاد در 6 رنگ خاکستری، آبی، قرمز، بنفش، سفید و سبز که از نظرفنی مقداری پایین‌تر از مدل سال قبل هستند ، در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شدند که یک هدفون مجهز به ضد نویز دیجیتالی نیز به همراه خود دارند .

واکمن‌های جدید مدل A26 را می توان دنباله‌روی مدل A17 سال 2014 دانست و با توجه به آنچه در مدل‌های A17 و حتی مدل سال پیش ZX2 مشاهده شد ، سونی همچنان به پلتفرم قبلی خود پایبند می باشد که البته استفاده از دکمه‌های فیزیکی به جای صفحه‌ی لمسی و عدم استفاده از سیستم‌ عاملی مانند اندروید برای اکثر کاربران جالب نیست . بنابراین می توان گفت تنها چیزی که سونی روی آن مانور داده، تنوع رنگی بالای این مدل‌ها است .

v-DSC00512-2.0

از قابلیت های واکمن‌های جدید مدل A26 سونی می توان به بلوتوث، استریم بی‌سیم موسیقی و جفت شدن به وسیله‌ی NFC با سایر دستگاه‌های استریو خانگی ، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله‌ی کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف 128 گیگابایت اشاره کرد . همچنین عمر باتری واکمن جدید سونی در حالت پخش موسیقی‌های HD حدود 30 ساعت و در حالت پخش MP3های استاندارد تا 50 ساعت خواهد بود. قیمتی برای این واکمن اعلام نشده است .

Web Developer and Design