امروز:1 اردیبهشت 1403

تصویر جدیدی از لومیا 950 مایکروسافت منتشر شد

تصاویری رندر شده ای از دو اسمارت فون مایکروسافت با نام سیتی من و تاک من منتشر شد و اکنون تصویری جدیدی از نسخه سفید رنگ گوشی تاک من یا همان لومیا 950 عرضه شده است .

مایکروسافت قرار است به زودی از دو گوشی جدید خود رونمایی کند و تصاویری از این دو گوشی منتشر شد . دو اسمارت فون جدید مایکروسافت با نام لومیا 950 و لومیا 950XL که با نام تاک من و سیتی من شناخته می شود . اکنون تصویر تازه ای از نسخه سفید رنگ تاک من منتشر شده است که منبع آن از کشور چین است .

22

البته در این گوشی رگه هایی از رنگ خاکستری و مشکی روی پنل پشتی و حاشیه های گوشی دیده می شود و تماما به رنگ سفید نیست . پنل جلویی این اسمارت فون کاملا به رنگ مشکی است . لومیا 950 نسبت به لومیا 950 ایکس ال نمایشگر کوچکتری دارد .

این اسمارت فون دارای صفحه  نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن QHD و چیپست اسنپ دراگون 808 می باشد . رم این گوشی 3 گیگابایت و حافظه داخلی اش 32 گیگابایت می باشد که می توان حافظه ذخیره سازی را با اسلات میکرو اس دی  افزایش  داد . دوربین اصلی آن 20 مگاپیکسلی Pure View و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است .

در این گوشی از چهار میکروفون استفاده شده است که نوکیا نام آن را HAAC گذاشته است .

ابعاد لومیا تاک من  ۱۴۵.۶ در ۷۳.۴ در ۹.۰ میلی‌متر و ابعاد لومیا سیتی‌من ۱۵۳ در ۷۹ در ۸.۶ میلی‌متر می باشد . براساس شایعات دو گوشی پرچمدار مایکروسافت در تاریخ 27 مهرماه ( 19 اکتبر) همراه با سرفیس پرو 4 رونمایی خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم