امروز:9 فروردین 1403

گوشی ال جی جی 4 با یک بسته هدیه وارد بازار می شود

شرکت ال جی به عنوان شرکت تولید کننده تلفن های هوشمند ،  جدیدترین محصول خود به نام ال جی جی 4 برای فروش وارد بازار خواهد کرد . این تلفن هوشمند جدید از فردا در بازار شروع به فروش خواهد کرد .
دفتر ال جی ایران به همراه این گوشی هوشمند یک بسته هدیه شامل مجموعه ای از لوازم جانبی همراه به خریداران می دهد . این مجموعه شامل یک کارت حافظه microSD با حجم 32 گیگابایت ، یک باتری اضافی و یک شارژر مخصوص می باشد .
این گوشی جدید ال جی نظر بسیاری از متخصصان در حوزه گوشی های هوشمند را به خود جلب کرده است و در بازار با قیمت های رقابتی عرضه می شود که گزینه های مناسبی برای خرید است .
این گوشی در دو مدل با قاب پلاستیکی و قاب چرمی عرضه می شود که قاب چرمی 100 هزارتومان گران تر است .البته کاور پشت این گوشی قابل تعویض است و کاربر می تواند کاور چرمی و پلاستیکی گوشی را بر حسب سلیقه و میل خود عوض کند .
قیمت این گوشی هنوز به صورت نهایی مشخص نیست .
این گوشی به صورت محدود در فروشگاه ال جی در بازار چارسو از فردا عرضه می شود و پس از 2 روز عرضه عمومی این گوشی آغاز می شود . ارائه یک بسته همراه برای خریداران بسیار جذاب خواهد بود که در این بسته وسایل جانبی از جمله یک کارت حافظه microSD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی اضافی به همراه شارژر مخصوص آن ارائه می شود .

این بسته برای خریدار بسیار ارزشمند است زیرا نیازی نیست که برای خرید کارت حافظه جانبی هزینه اضافی داشته باشد و با داشتن یک باتری اضافی همراه می توانند زمانی که شارژ گوشی شان تمام شد آن را تعویض کنند و از تمام شدن باتری نگران نباشند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم