امروز:7 اردیبهشت 1403

شخصی نمونه اولیه Google Pixel Watch را در یک رستوران جا گذاشته است

در سال 2010، مهندس نرم افزار اپل، گری پاول، نمونه اولیه آیفون 4 را در یک بار در شهر ردوود، کالیفرنیا به جا گذاشت. در عصری که تقریباً همه دستگاه‌ها قبل از معرفی رسمی لو می‌دهند، تصاویری از نمایش آنلاین آیفون جدید عجیب به نظر می‌رسند. اما در آن زمان این یک معامله بزرگ بود و این حادثه حتی مجری قانون ایالات متحده را نیز درگیر کرد. اکنون، پس از گذشت بیش از یک دهه، تصاویری از دستگاه موردانتظار دیگر به همان شیوه به صورت آنلاین راه یافته است.

عکسی لو رفته که کناره Pixel Watch.Android Central را نشان می‌دهد

عصر شنبه، Android Central عکس‌هایی از ساعت پیکسل گوگل که مدت‌ها شایعه شده بود را به اشتراک گذاشت. این رسانه می‌گوید تصاویری را که در سراسر این پست می‌بینید از شخصی که ساعت هوشمند را در رستورانی در ایالات متحده پیدا کرده است، به دست آورده است. عکس‌ها تأیید می‌کنند که ساعت پیکسل دارای یک چهره دایره‌ای با حداقل حاشیه‌های نمایشگر است. اگر دقت کنید، می‌توانید ببینید که بند این ابزار پوشیدنی مستقیماً به قاب آن متصل می‌شود، با مکانیزم قفلی که به نظر اختصاصی گوگل است و یادآور طراحی استفاده‌شده توسط Fitbit در ساعت‌های هوشمند Versa و Sense است (گوگل این شرکت را در سال 2021 خریداری کرد).

این ساعت دارای یک دکمه تکی در کنار تاج آن و چیزی شبیه به یک پورت میکروفون یا ارتفاع سنج است. در پشت دستگاه می توانید یک سنسور اپتیکال ضربان قلب را مشاهده کنید. متأسفانه، ساعت از صفحه بوت خود فراتر نمی رود، بنابراین هیچ عکسی از آن با سیستم عامل Wear OS 3 وجود ندارد.


عکسی لو رفته که قسمت زیرین ساعت پیکسل را نشان می‌دهد و سنسور ضربان قلب نوری این ابزار پوشیدنی را نشان می‌دهد. Android Central

بر اساس گزارشی که Jon Prosser در ماه ژانویه منتشر کرد، گوگل پیکسل واچ را در ۲۶ می معرفی خواهد کرد. این شرکت اخیراً ثبت نام تجاری پیکسل واچ را ارائه کرده است. برای دیدن عکس های بیشتر از دستگاه لو رفته به Android Central مراجعه کنید.
عکسی از قسمت بالای ساعت پیکسل که نمایشگر تقریباً بدون حاشیه این ابزار پوشیدنی را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری