امروز:7 اردیبهشت 1403

یوبی سافت می گوید: بازی جدید team battle arena بتل رویال نیست.

پس از افشای اطلاعات در اوایل روز شنبه، Ubisoft اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی جدید “team battle arena” با کد Project Q است. قبل از اعلام رسمی یوبی‌سافت، تام هندرسون، افشاگر، فیلمی از Project Q را به اشتراک گذاشت و عنوانی را به نمایش گذاشت که شبیه ترکیبی بین Overwatch و Fortnite است. . در یکی از حالت‌ها که «Showdown» نامیده می‌شود، چهار تیم متشکل از دو بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا برنده را تعیین کنند، در حالی که حالت دوم «منطقه نبرد» دو تیم متشکل از چهار بازیکن را می‌بیند که ابتدا برای کسب 100 امتیاز با هم رقابت می‌کنند.


علی‌رغم شباهت‌ها به بازی‌هایی مانند PUBG و Warzone، یوبی‌سافت به‌سرعت ادعا کرد که Project Q یک بازی بتل رویال نیست. این شرکت در توییتی نوشت: «به هر حال، این یک بازی بتل رویال نیست. “این بازی دارای انواع حالت های PvP با یک هدف واحد است: سرگرمی!” Ubisoft همچنین اعلام کرد که قصد ندارد NFT ها را به Project Q اضافه کند.

می‌توانید برای دریافت به‌روزرسانی‌های Project Q در وب‌سایت یوبی‌سافت ثبت‌نام کنید. طبق صفحه ثبت نام، این شرکت در حال توسعه عنوان برای Xbox One، Xbox Series X/S، PlayStation 4، PS5 و PC است. تایید وجود Project Q به دنبال اخبار اخیر مبنی بر اینکه یوبی‌سافت Hyper Scape را که اولین تلاش خود برای بازی رویال بتل رویال است، در تاریخ 28 تعطیل خواهد کرد.

اشتراک گذاری