امروز:28 خرداد 1403

Spotify’s Car Thing به زودی به Spotify’s Car Brick تبدیل خواهد شد

Spotify’s Car Thing، یک “تست” سخت افزاری محدود که این شرکت از سه سال پیش شروع به حمل و نقل کرد، به زودی گرد و غبار را گاز می گیرد. این شرکت روز پنجشنبه نوشت که دستگاهی که اسپاتیفای را به خودروهای بدون اپل کارپلی یا اندروید اتو آورد، از 9 دسامبر “دیگر عملیاتی نخواهد شد”.

Car Thing رانندگانی را هدف قرار داده بود که می‌خواهند در اتومبیل خود به Spotify گوش دهند اما سیستم‌های مدرن با برنامه‌های پخش داخلی ندارند. این دستگاه 90 دلاری به شما امکان می‌داد سرویس را با تشخیص صدا و دکمه‌های از پیش تنظیم شده کنترل کنید و دارای صفحه نمایش لمسی رنگی چهار اینچی بود. با این حال، Spotify قبلاً آن را تا اواسط سال 2022 متوقف کرده بود.

در پیش‌نمایش سال 2021، بیلی استیل از Engadget نوشت که این ابزار در ابتدا غیر ضروری به نظر می‌رسید اما پس از دو هفته استفاده مفید بود. کارشناس تجهیزات صوتی ما می‌نویسد: «در حالی که به نظر می‌رسد فقط افراد سرسخت اسپاتیفای به چیزی شبیه به این علاقه دارند، اما برای خودروهای قدیمی‌تر به‌روزرسانی می‌شود. من هرگز کنترل صوتی داخلی را در عنصر [هوندا 2006] دریافت نمی‌کنم، و توانایی نگه داشتن Waze روی تلفنم و Spotify روی نمایشگر دیگر قطعاً نیاز به کمانچه را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد.

توضیح رسمی Spotify برای کنار گذاشتن اولین محصول سخت‌افزاری خود این است که «بخشی از تلاش‌های مداوم ما برای ساده‌سازی محصولاتمان» (بخوانید: صرفه‌جویی در هزینه) است و به سرویس پخش اجازه می‌دهد «روی توسعه ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید تمرکز کند که در نهایت یک تجربه بهتری برای همه کاربران Spotify.

این ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید همه حدس می‌زنند زیرا این شرکت اضافه می‌کند که قصد ندارد محصول جایگزین یا نسخه جدیدی از Car Thing را عرضه کند. البته، شما می توانید در ماشین خود با گوشی متصل شده از طریق بلوتوث یا کابل به Spotify گوش دهید و اکنون بسیاری از رانندگان دارای Android Auto و Apple CarPlay هستند که دسترسی به برنامه های بسیار بیشتر از یک برنامه موسیقی را فراهم می کنند.

Spotify توصیه می‌کند که Car Thing را به حالت کارخانه بازنشانی کنید و بعد از اینکه در ماه دسامبر به سطل رسید، آن را دور بریزید. این شرکت هیچ گونه بازپرداخت یا گزینه‌های مبادله‌ای ارائه نمی‌کند – چیزی که در صورت اجرای آزمایش‌های سخت‌افزاری محدودتر باید به خاطر داشته باشید.

اشتراک گذاری