امروز:27 خرداد 1403

طبق گزارش ها، شرکت Humane، سازنده هوش مصنوعی پوشیدنی، به دنبال خریدار است

به گزارش بلومبرگ، استارتاپ فناوری Humane به دنبال خریدار برای کسب و کار خود است، تنها یک ماه از زمان انتشار پین هوش مصنوعی. Cherlynn Low از Engadget پین هوش مصنوعی را به عنوان “دکمه Siri پوشیدنی” توصیف کرد، زیرا این دستگاه کوچکی است که می توانید آن را بپوشید و با هدف بسیار خاصی طراحی شده است: دسترسی آماده به دستیار هوش مصنوعی. بلومبرگ گفت که Humane با یک مشاور مالی کار می کند و ظاهرا امیدوار است که بین 750 تا 1 میلیارد دلار بفروشد.

این شرکت علاقه زیادی به خود جلب کرد و با موفقیت 230 میلیون دلار از سرمایه گذاران برجسته جمع آوری کرد. با این حال، زمانی که پین هوش مصنوعی آن عمدتاً توسط منتقدان پس از راه‌اندازی بررسی شد، ممکن است یک میلیارد سوال بزرگ باشد. ما در بررسی خود به دلایل مختلفی به پین هوش مصنوعی امتیاز 50 از 100 دادیم. کند بود و چند ثانیه طول کشید تا وقتی از آن سوال پرسیدیم پاسخ داد. پاسخ ها گاهی بی ربط بودند و بهتر از آن چیزی نبودند که با یک جستجوی سریع در گوگل دریافت کنید. صفحه لمسی آن با استفاده گرم می شد، عمر باتری ضعیفی داشت و صفحه نمایش پروژکتور آن، در حالی که جدید بود، کنترل آن بسیار سخت بود. پین هوش مصنوعی Humane نیز ارزان نیست: خرید آن 700 دلار هزینه دارد و برای دسترسی به فناوری هوش مصنوعی این شرکت و سرویس 4G در شبکه T-Mobile نیاز به هزینه ماهانه 24 دلار دارد. Humane در پستی در وب‌سایت خود گفت که به بازخورد گوش می‌دهد و چندین حوزه مشکل را فهرست کرده است که قصد دارد روی آنها تمرکز کند.

یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی هوش مصنوعی، Rabbit R1، با قیمت 199 دلار بسیار مقرون به صرفه تر است، اما هنوز به اندازه کافی ارزان نیست که این دسته را محبوب تر از آنچه هست، کند، به خصوص که می توانید به راحتی گوشی خود را بیرون بیاورید تا در صورت نیاز از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید. بلومبرگ خاطرنشان کرد که تلاش های Humane برای فروش تجارت خود هنوز در مراحل اولیه خود است و ممکن است اصلاً معامله ای را نبندد.

اشتراک گذاری