امروز:8 اردیبهشت 1403

آدام موسری، رئیس اینستاگرام می‌گوید بابت این همه توصیه‌های بی ارزش Threads متاسفم

چه به طور فعال از Threads استفاده کرده باشید یا نه، ممکن است متوجه شده باشید – به لطف ادغام آن در فید اینستاگرام – تغییر نامطلوب در انواع پست هایی که پلتفرم طی چند هفته گذشته توصیه کرده است. در بهترین حالت، ممکن است حجم زیادی از محتوایی را ببینید که هیچ علاقه ای به شما ندارد، یا طعمه نامزدی به سبک کپی پاستا را ببینید. در بدترین حالت؟ کلی سخنان نفرت انگیز در ویدئوی کوتاهی که در روز جمعه در پاسخ به سوال Ask Me Anything به اشتراک گذاشته شد، آدام موسری، رئیس اینستاگرام به دلیل “توصیه های بی کیفیت” که در Threads زیاد شده عذرخواهی کرد و گفت که تیم در حال کار بر روی یک اصلاح است.

موسری گفت: «ما می‌خواهیم مردم تجربه مثبتی در Threads داشته باشند و در چند هفته گذشته با توصیه‌هایی با کیفیت پایین مواجه بوده‌ایم، چیزهایی که کاملاً دستورالعمل‌های انجمن ما را نقض نمی‌کنند – در اینجاست. ما محتوا را به طور کامل حذف می کنیم – اما به نوعی تا آن خط پیش می رویم. ما روی بهبود آن کار می کنیم. در این مرحله باید خیلی از آن ها رفع شود.» او ادامه می دهد که اگرچه «کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد»، کاربران می توانند «انتظار داشته باشند که در چند هفته آینده بسیار بهتر شود. باز هم عذرخواهی می کنم.»

در حالی که از قبل احساس می‌شد که تاپیک‌ها با پست‌هایی که برای ایجاد تعامل ایجاد می‌شدند، درهم و برهم شده بودند، زیرا کاربران جدید سعی می‌کردند دنبال‌کنندگانی در سایت اجتماعی در حال رشد ایجاد کنند، اخیراً اوضاع به‌طور محسوس‌تری تغییر کرده است. ناگهان، ragebait جلو و مرکز به نظر می رسد. کاربران شکایت کرده‌اند که به آنها مقدار هشداردهنده محتوای نفرت‌انگیز پیشنهاد می‌شود، به‌ویژه پست‌هایی که آشکارا ترنس‌هراسی هستند. این به اندازه کافی در فیدهای شخصی من رخنه کرده است، به طوری که به نظر می رسد در دو یا چند هفته گذشته حساب های بیشتری نسبت به قبل از شش ماه گذشته در Threads قطع کرده ام.

Engadget از متا خواست تا در مورد اینکه آیا بهبودهایی که موسری به آنها اشاره کرد به طور خاص به ترنس هراسی و سایر اشکال سخنان نفرت انگیز می پردازد، توضیح دهد. در پاسخ، یکی از سخنگویان نظرات موسری را تکرار کرد و گفت: «علاوه بر حذف محتوایی که دستورالعمل‌های انجمن ما را نقض می‌کند، می‌دانیم که برخی از کاربران این نوع محتوای تکراری و بی‌کیفیت را مشاهده می‌کنند که ممکن است به آن علاقه‌ای نداشته باشند، و ما به آن علاقه‌مندیم. اقداماتی را برای رسیدگی به آن انجام می دهد.»

اشتراک گذاری