امروز:11 اردیبهشت 1403

اپل در حال آزمایش یک ویژگی برای کمک به توسعه دهندگان اپ استور با قابلیت “قیمت گذاری احتمالی”

اپل می گوید که آزمایشی یک ویژگی جدید اپ استور به نام “قیمت گذاری احتمالی” را آغاز کرده است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا مشتریان را با اشتراک های ارزان تر بر اساس خریدهای قبلی خود جذب کنند. مدل قیمت‌گذاری احتمالی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که به مشتریانی که قبلاً اشتراک خدمات دیگر را دارند، اعم از برنامه‌های خود توسعه‌دهندگان یا رقبایشان، تخفیف‌هایی ارائه دهند. با گروهی منتخب از شرکت‌کنندگان شروع می‌شود، قبل از اینکه در ماه‌های آینده برای توسعه‌دهندگان بیشتری عرضه شود.

اپل در پستی نوشت: «قیمت مشروط برای اشتراک‌ها در اپ استور – ویژگی جدیدی که به شما کمک می‌کند مشترکین را جذب و حفظ کنید – به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که مشتریان به طور فعال در اشتراک دیگری مشترک هستند، قیمت اشتراک با تخفیف ارائه دهید.» وب سایت توسعه دهنده اپل. “این می تواند برای اشتراک از یک توسعه دهنده یا دو توسعه دهنده مختلف استفاده شود.” طبق 9to5Mac، اپل توضیح داد که این تخفیف‌های رقابتی برای مشتریان هم در اپ استور و هم در «کانال‌های بازاریابی خارج از پلت‌فرم» به‌شدت قابل مشاهده خواهد بود، بنابراین آنها می‌توانند به راحتی امتیازات را پیدا کنند و از آن بهره ببرند.

این در زمان بررسی مداوم شیوه‌های اپل با اپ استور و نحوه رسیدگی به خریدهای درون‌برنامه‌ای انجام می‌شود که در نبرد اپل با مالک Fortnite Epic Games به اوج خود رسید. همین پاییز امسال، اپل از دیوان عالی درخواست کرد که حکم قبلی خود را که به توسعه دهندگان اجازه می داد تا با پشتیبانی از سیستم های پرداخت خارجی، کارمزد تراکنش 30 درصدی خود را دور بزنند، لغو کند. اما همچنان به دنبال راه هایی برای بازگشت به لطف خوب توسعه دهندگان است. این شرکت می گوید که اطلاعات بیشتری در مورد برنامه جدید در ماه آینده منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری