امروز:9 اردیبهشت 1403

جیمیل نیز واکنش های ایموجی را دریافت می کند

Gmail در حال حاضر پاسخ‌های هوشمند مفیدی دارد که می‌توانید در مواقعی که به شدت مشغول هستید یا زمانی که پاسخ‌های غیرشخصی برای ایمیل‌های خاص انجام می‌شود، از آنها استفاده کنید. اما اگر واقعاً چیزی برای گفتن نداشته باشید و بهترین پاسخ به یک ایمیل فقط یک ایموجی باشد، چه؟ خوب، گوگل از شما حمایت کرده است. این غول فناوری واکنش‌های ایموجی را برای Gmail راه‌اندازی کرده است – و بله، این بدان معناست که شما می‌توانید به ایمیل‌ها مانند پیام‌های فوری واکنش نشان دهید.

Google شروع به عرضه این ویژگی برای دستگاه‌های اندرویدی کرده است و اگر هنگام باز کردن یک ایمیل در برنامه، نماد صورتک را در پایین ایمیل مشاهده کردید، می‌دانید که از قبل به آن دسترسی دارید. می‌توانید روی نماد ضربه بزنید. برای نمایش منویی که در آن می توانید گزینه های شکلک را برای انتخاب پیدا کنید. واکنش‌های همه دقیقاً در کنار نماد نشان داده می‌شود و برخی از آن‌ها با انیمیشن‌های کوتاه خودشان خواهند آمد. برای مثال، اگر پوپر مهمانی را انتخاب می‌کنید، پس از ارسال یک یا باز کردن پیامی با واکنش‌های پاپر مهمانی، خود را برای کانفتی دیجیتال روی صفحه خود آماده کنید. با این حال، برای افرادی که در زنجیره ایمیل از جیمیل استفاده نمی کنند، بسیار سرگرم کننده خواهد بود، زیرا آنها هر واکنش را به عنوان یک ایمیل جداگانه دریافت می کنند.

در حالی که در حال حاضر فقط می‌توانید به واکنش‌های ایموجی در اندروید دسترسی داشته باشید، این ویژگی طی چند ماه آینده راه خود را به دستگاه‌های iOS و وب باز خواهد کرد.

اشتراک گذاری