امروز:8 اردیبهشت 1403

Spotify به مشترکین پرمیوم 15 ساعت گوش دادن به کتاب صوتی رایگان هدیه می دهد

Spotify یک ویژگی جدید برای مشترکین Premium اضافه کرده است که مخصوص کتاب‌کرم‌ها است. از 4 اکتبر، مشترکین در بریتانیا و استرالیا به مجموعه ای از بیش از 150000 کتاب صوتی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی دسترسی خواهند داشت. مشترکین ایالات متحده نیز می توانند در اواخر سال جاری از مزایای جدید لذت ببرند. در حالی که آن‌ها به طیف وسیعی از کتاب‌ها دسترسی دارند و می‌توانند انتخاب کنند که به هر تعداد که می‌خواهند گوش دهند، این پیشنهاد با یک جذابیت همراه است: مشترکین فقط 15 ساعت گوش دادن به کتاب‌های صوتی رایگان در ماه دریافت خواهند کرد. غول استریم به ما گفت که کاربران می‌توانند ساعت‌های گوش دادن خود را تا 11 دلار تا 10 ساعت دیگر پس از تخصیص شارژ کنند.

این باعث می‌شود سرویس Spotify بسیار گران‌تر از Audible باشد که 8 دلار در ماه هزینه دارد و محدودیتی برای شنیدن ندارد. این شرکت برای اولین بار در سپتامبر سال گذشته کتاب های صوتی را بر روی پلتفرم خود در دسترس قرار داد. با 300000 عنوان در کتابخانه خود راه اندازی شد و کاربران می توانستند هر یک از آنها را از داخل سرویس خریداری کنند. Spotify می‌توانست کتاب‌های صوتی را به اشتراک‌های Premium اضافه کند تا کاربران را به مصرف انواع مختلف رسانه در یک مکان جذب کند. این فقط یک سوال است که آیا کاربران مایل به پرداخت 11 دلار برای هر 10 ساعت گوش دادن پس از 15 ساعت اول هستند یا خیر. این ممکن است برای برخی طولانی به نظر برسد، اما برای خوانندگان حریص (یا شنوندگان کتاب های صوتی)، این به اندازه کافی نزدیک نیست.

Spotify در بیانیه خود توضیح داد: «ما معتقدیم که ارائه موسیقی، پادکست و کتاب‌های صوتی شخصی‌سازی‌شده بر روی یک پلت‌فرم، راهی برتر برای ارتباط با هنرمندان، پادکست‌ها، سازندگان و نویسندگان مورد علاقه‌تان را در یک نقطه به شما می‌دهد.»

با این حال، کاربران همچنان می‌توانند هر عنوانی را که می‌خواهند از کتابخانه کتاب‌های صوتی Spotify خریداری کنند، بنابراین اگر کتاب‌های خاصی را در ذهن دارند، نیازی به پرداخت ساعت‌های اضافی نیست. این ویژگی همچنین با نشانک‌گذاری خودکار ارائه می‌شود که از تکرار صفحات و کاربران جلوگیری می‌کند. از دست دادن دقایق با ارزش گوش دادن به‌علاوه، اگر Spotify Sleep Timer را فعال کنند، می‌توانند در حین گوش دادن به کتاب‌های خود بدون نیاز به عقب بردن پس از بیدار شدن به خواب بروند. همچنین شایان ذکر است که مشترکین می‌توانند کتاب‌های صوتی را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنند.

در حال حاضر، امتیاز جدید فقط برای مشترکین پریمیوم و مدیران حساب‌های Family یا Duo در دسترس است، اما Spotify می‌گوید که قصد دارد در آینده دسترسی خود را افزایش دهد.

اشتراک گذاری