امروز:14 اردیبهشت 1403

Stick Up Cam Pro جدید Ring دارای تشخیص رادار داخلی است

“Bord’s Eye View” نام عاشقانه ای است که Ring برای استفاده از رادار برای ردیابی مسیر شخص در میدان دید دوربین می گذارد. این شرکت در رویداد پاییزی سالانه خود در روز چهارشنبه اعلام کرد این در Video Doorbell 2، Floodlight Cam Pro و Spotlight Cam Pro در دسترس است و اکنون به Stick Up Cam Pro جدید می آید. مانند همتایان خود، واحد جدید قادر خواهد بود مکان هایی را که بازدیدکنندگان شما می روند و مسیری را که برای رسیدن به آنجا طی کرده اند نظارت کند. به‌علاوه، می‌توانید هشدارهای حرکتی گسسته‌تری را تنظیم کنید و هر زمان که سایه‌ای روی دوربینتان قرار می‌گیرد، از درد و رنج هشدار دریغ نمی‌کنید.

Stick Up Cam Pro جدید، مانند برادر کم قدرت خود، مقاوم در برابر آب و هوا، کوچک و براق است، بنابراین می توانید آن را در هر مکانی که نیاز دارید قرار دهید. ویدیوی HDR، دید در شب رنگی و یک جفت میکروفون برای صدای واضح‌تر و همچنین مکالمه دو طرفه و آژیر داخلی ارائه می‌دهد. و کاربران انتخاب معمولی در مورد نحوه تغذیه دستگاه خواهند داشت. خورشیدی، باتری یا سیمی، لایه دیگری از انعطاف پذیری را به شما می دهد. به‌علاوه، این دستگاه به‌طور یکپارچه با سایر مجموعه‌های محصولات Ring کار می‌کند تا یک سیستم امنیتی خانه متناسب با نیازهای خاص شما را به شما ارائه دهد.

در همان زمان، Ring همچنین می‌خواهد در مورد Ring Routines صحبت کند که به شما امکان می‌دهد روال‌های Alexa را که با دوربین‌های شما یکپارچه می‌شوند فعال و غیرفعال کنید. این موارد به طور طبیعی در طول زمان توسعه می‌یابند و به شما امکان می‌دهند روال‌هایی مانند فعال کردن چراغ‌های خانه‌تان زمانی که کسی زنگ را در شب به صدا در می‌آورد، تنظیم کنید.

Ring Stick Up Cam Pro اکنون با قیمت 180 دلار برای باتری و پلاگین برای پیش‌سفارش در دسترس است، در حالی که نسخه خورشیدی 210 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. حمل و نقل آنها از 18 اکتبر آغاز می شود.

اشتراک گذاری