امروز:14 اردیبهشت 1403

Eero Max 7 آمازون دارای سرعت اترنت 10 گیگابیتی خواهد بود

آمازون در رویداد پاییزی سالانه خود در روز چهارشنبه از Eero Max 7، دستگاه وای فای که ترکیبی از یک روتر، یک توسعه دهنده برد و یک تکرار کننده است، رونمایی کرد. به گفته آمازون، این دستگاه وعده اتصالات اترنت 10 گیگابیتی را می دهد، با سرعتی که به کاربران امکان می دهد یک فیلم 4K را تنها در 10 ثانیه یا یک بازی ویدیویی 50 گیگابایتی را در کمتر از یک دقیقه دانلود کنند. قیمت آن 600 دلار است و به زودی از طریق آمازون و برخی از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی در دسترس خواهد بود. در طول این رویداد، Mimi Swain، معاون رینگ، پیشنهاد کرد که این دستگاه برای خانه‌های بزرگ، مشاغل و «شبکه‌های پرتقاضا» ایده‌آل خواهد بود.

دستگاه‌های Eero را می‌توان به یکدیگر متصل کرد تا یک شبکه مش، یا یک راه‌اندازی WiFi ایجاد کند که سیستم را در نقاط مختلف برای برد و عملکرد بهتر پخش کند. آمازون Eero Max 7 را سریع‌ترین خود می‌داند. Eero Max 7 از باندهای رادیویی 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز با سرعت 4.3 گیگابیت در ثانیه برای اتصالات بی سیم و 9.4 گیگابیت بر ثانیه برای اتصالات سیمی پشتیبانی می کند. به گفته این شرکت، این چهار پورت اترنت دارد و یک دستگاه می تواند 2500 فوت مربع پوشش بی سیم را پشتیبانی کند.

آمازون Eero را در سال 2019 به عنوان بخشی از استراتژی دستگاه های متصل خود خریداری کرد. مهمتر از همه، آمازون Eero را به بلندگوهای Echo Dot خود متصل کرد تا بلندگوها بتوانند به عنوان توسعه دهنده Eero WiFi عمل کنند. در طول رویداد چهارشنبه، آمازون همچنین اعلام کرد که Echo Hub آن یک کانکتور USB-C برای اتصالات اترنت با دستگاه هایی مانند Eero خواهد داشت.

اشتراک گذاری