امروز:14 اردیبهشت 1403

نمای نقشه آمازون دستگاه های خانه هوشمند شما را در یک پلان دیجیتالی قرار می دهد

در جریان رویداد پاییزی سالانه خود در روز چهارشنبه، آمازون روش جدیدی را برای مردم به نمایش گذاشت تا همه دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار خود را کنترل کنند. این نقشه نمای نامیده می شود و ابتدا در گوشی های منتخبی در ایالات متحده در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود، یعنی دستگاه های iOS مجهز به LiDAR.

شما می توانید با استفاده از تلفن خود یک پلان دیجیتالی از خانه خود ایجاد کنید و Map View تمام دستگاه هایی را که به آن اضافه می کنید نمایش می دهد. به جای استفاده از الکسا یا برنامه دیگری برای مدیریت یک دستگاه، می‌توانید مکان آن را در خانه‌تان ببینید و روی آن ضربه بزنید تا (به عنوان مثال) چراغی روشن شود، صدای بلندگوی اکو افزایش یابد یا دما تغییر کند. همچنین می‌توانید فیدهای دوربین را از طریق Map View مشاهده کنید.

به نظر می رسد یک رابط کاربری نسبتاً ساده و بصری باشد. برای یک چیز، شما مجبور نخواهید بود نام همه دستگاه های خود را به خاطر بسپارید، فقط جایی که آنها در خانه شما هستند.

آمازون می گوید که این یک تجربه انتخاب کردن است. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام اتاق ها را به پلان طبقه اضافه کنید و کدام دستگاه ها را شامل شود. همچنین می توانید پلان طبقه خود را در هر زمانی حذف کنید.

می‌توانید Map View را در برنامه الکسا در iPhone 12 Pro و Pro Max، 13 Pro و Pro Max، 14 Pro و Pro Max، 15 Pro و Pro Max و همه مدل‌های iPad Pro تنظیم کنید.

در یک یادداشت مرتبط، خوانندگان مشتاق ممکن است به یاد داشته باشند که آمازون در حال تلاش برای خرید iRobot است (و بیش از یک سال است که این کار را انجام داده است). چندین دستگاه Roomba قادر به ترسیم نقشه خانه شما برای کمک به تمیز کردن آنها هستند. تصور اینکه چگونه ممکن است در نمای نقشه ادغام شود، دشوار نیست.

اشتراک گذاری