امروز:13 اردیبهشت 1403

بلواسکای اپ جدید سازنده توییتر به 1 میلیون کاربر رسید

Bluesky، یکی از قابل توجه ترین جایگزین های پلتفرمی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، به تازگی به یک میلیون کاربر مراجعه کرده است. مسلماً در مقایسه با تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی بزرگ، ناچیز است، اما برای سرویسی که تا به امروز برای بسیاری از مردم غیرقابل دسترسی است، بسیار مهم است. یکی از اعضای تیم Bluesky، Rose Wang، که نقطه عطف X را اعلام کرده است، به TechCrunch گفت که اپلیکیشن این سرویس در ماه جولای به یک میلیون دانلود رسیده است. با این حال، کسانی که علاقه مند به شرکت در این اقدام در Bluesky هستند باید کدهای دعوت را برای ورود به سیستم ایمن نگه دارند و تنها اکنون افراد کافی توانستند برای شبکه اجتماعی حساب کاربری ایجاد کنند تا بتوانند اعلام کنند که به 1 میلیون کاربر رسیده است. .

Bluesky ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز (که قبلاً توسط توییتر تأمین مالی می شد و توسط جک دورسی، بنیانگذار توییتر حمایت می شد، وارد صحنه شد. مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی در نسخه بتا بسته، این قابلیت را برای کاربران به وجود آورد که الگوریتم‌های خود را انتخاب کنند تا بتوانند جدول زمانی خود را سفارشی کنند. و در تلاش خود برای بدون آگهی ماندن، شروع به ارائه خدمات دامنه پولی به عنوان راهی برای تأیید هویت کاربران کرد. مشخص نیست چه زمانی این برنامه برای عموم باز می شود، و پس از بررسی، برخی از کدها هنوز در eBay به قیمت صدها دلار فروخته می شوند.

از سوی دیگر، متا تصمیم گرفت تا Threads را از همان ابتدا در دسترس همه قرار دهد، حتی اگر هنوز تعدادی ویژگی حیاتی را نداشت. موضوعات تنها یک هفته پس از در دسترس قرار گرفتن در ماه جولای به 100 میلیون کاربر رسید، اما جستجوی کلیدواژه اوایل این ماه شروع به کار کرد.

اشتراک گذاری