امروز:10 اردیبهشت 1403

نتایج جستجوی TikTok در آستانه اضافه شدن تبلیغات است

اگر ما بتوانیم به عنوان یک گونه روی یک چیز حساب کنیم این است که مردم راه هایی را برای فشرده کردن تبلیغات در هر چیزی که به آن نگاه می کنیم بیابند. مورد در نقطه؟ TikTok تبلیغات را در نتایج جستجو ادغام می کند، بنابراین هر بار که به دنبال یک هشتگ، یک کاربر خاص یا هر چیز دیگری باشید، محتوای مارک دار دریافت خواهید کرد. این تبلیغات از ویدیوهای حمایت شده که در این پلتفرم میزبانی می‌شوند استخراج می‌شوند و به عنوان راهی برای “کشف بیشتر برند قدرتمند” وجود دارند.

ممکن است برخی از کاربران این موضوع را آزاردهنده بدانند، اما این اعلامیه به وضوح نشان می‌دهد که تبلیغات مرتبط با عبارت جستجو هستند و به وضوح به عنوان یک پست حمایت شده برچسب‌گذاری می‌شوند. همچنین احتمالاً آگهی‌ها از علایق شما حذف می‌شوند، همانطور که در جست‌وجوهای قبلی و همه اقدامات مختلف شما در پلت فرم رسانه‌های اجتماعی نشان داده می‌شوند. به عبارت دیگر، الگوریتم همان کاری را انجام می دهد که الگوریتم قبلاً انجام می دهد، اما در یک مکان جدید.

با کلیک بر روی یک پست حمایت شده، جستجوی شما قطع نمی شود، که خوب است. این تبلیغ تجربه درون‌فید را منعکس می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا در نتایج جستجو، خواه روی یک تبلیغ کلیک کنید یا نه، به پیمایش ادامه دهند. احتمالاً هیچ کمبودی برای تبلیغ‌کنندگان وجود ندارد زیرا TikTok می‌گوید این ویژگی به‌طور خودکار برای بازرگانان از قبل موجود فعال می‌شود. به عبارت دیگر، تبلیغ‌کنندگان باید از نمایش در کنار نتایج جستجو خودداری کنند.

داشتن یک نوار جستجوی بدون آگهی تا زمانی که ادامه داشت، سرگرم کننده بود، اما این حرکت مدت زیادی بوده است. این امری اجتناب‌ناپذیر بود، زیرا رقبایی مانند اینستاگرام شروع به انجام همین کار در اوایل امسال کردند. شایان ذکر است که تبلیغات از قبل در فید معمولی TikTok ظاهر می‌شود، که بین ویدیوهای ارسال شده توسط افرادی که واقعاً دنبال می‌کنید قرار گرفته است. رویای تب نوار جستجوی Don Draper اکنون برای کاربران جهانی TikTok منتشر شده است.

اشتراک گذاری