امروز:9 اردیبهشت 1403

چت هوشمند بینگ با فناوری OpenAI به زودی در کروم و سافاری ارائه می شود

The Verge گزارش داد که Bing Chat مایکروسافت دیگر منحصر به مرورگر Edge نیست، زیرا اکنون برای کروم و سافاری در دسترس است. یکی از سخنگویان مایکروسافت به The Verge گفت: “ما در حال دسترسی به بینگ چت در سافاری و کروم هستیم تا کاربران را به عنوان بخشی از آزمایش خود در سایر مرورگرها انتخاب کنیم.” “ما هیجان زده هستیم که پس از تکمیل مراحل تست استاندارد، دسترسی به کاربران بیشتری را گسترش دهیم.”

به نظر می رسد بیش از یک آزمایش کوچک باشد، زیرا تعدادی از کاربران (از جمله خود من در Chrome اما نه Safari) به آن دسترسی پیدا کرده اند. هر چند چند محدودیت وجود دارد. شما باید به حساب مایکروسافت خود وارد شوید و درخواست ها به 2000 کاراکتر در مقایسه با 4000 کاراکتر در Edge محدود می شوند. مکالمات پس از پنج پرس و جو به جای 30 مورد بازنشانی می شوند و دائماً از شما می خواهد Edge را دانلود کنید (هرگز تغییر نکنید، مایکروسافت).

چت بینگ توسط ChatGPT-4 OpenAI ارائه می شود که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی های دومی را بدون نیاز به پرداخت می دهد. با این حال، تفاوت‌هایی وجود دارد، زیرا چت بینگ به جستجوی بینگ دسترسی دارد در حالی که ChatGPT-4 به خودی خود این امکان را ندارد، بنابراین می‌تواند اطلاعات و منابع به‌روزتری را برای پاسخ‌ها فراهم کند. با این حال، چت OpenAI به طور کلی پاسخ های دقیق تری را ارائه می دهد. اخیراً مقاله‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد قابلیت‌های ChatGPT-4 کاهش یافته است، اما برخی از کارشناسان نتیجه‌گیری را کم اهمیت جلوه داده‌اند.

مایکروسافت علاوه بر انتشار آن برای سایر مرورگرها، حالت تاریک را برای چت بینگ نیز معرفی کرد. برای استفاده از آن، روی منوی همبرگر در بالا سمت راست کلیک کنید و “ظاهر/تاریکی” را انتخاب کنید. این عملکرد ممکن است هنوز برای همه کاربران در دسترس نباشد.

اشتراک گذاری