امروز:9 اردیبهشت 1403

مدیر عامل توییتر در یادداشتی درباره تغییر نام تجاری X برنامه های بانکی و پرداخت را به اشتراک گذاشته است

تغییر نام توییتر به X رسما در حال انجام است و لیندا یاکارینو، مدیرعامل این شرکت، سرنخ‌های جدیدی در مورد معنایی که ممکن است برای این شرکت داشته باشد، ارائه کرده است. در یادداشتی که توسط CNBC گزارش شد، یاکارینو پیشنهاد کرد که پرداخت‌ها و ویژگی‌های بانکی می‌توانند در چشم‌انداز جدید ایلان ماسک نقش برجسته‌ای داشته باشند.

او نوشت: «کاربرد ما در همه زمان‌ها بالا است و ما همچنان کل جامعه خود را با تجربیات جدید در زمینه‌های صوتی، تصویری، پیام‌رسانی، پرداخت‌ها، بانکداری خوشحال خواهیم کرد – ایجاد یک بازار جهانی برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها».

مدت‌ها شایعه شده است که ماسک مشتاق است ویژگی‌های بانکی را به توییتر بیاورد. در ژانویه، فایننشال تایمز گزارش داد که او می‌خواهد «خدمات فین‌تک مانند تراکنش‌های همتا به همتا، حساب‌های پس‌انداز و کارت‌های نقدی» و همچنین ویژگی‌های اضافی انعام و خرید را به کاربران ارائه دهد. این روزنامه گزارش داد که این شرکت برای ارائه اسناد نظارتی لازم برای ارائه چنین ویژگی‌هایی در ایالات متحده درخواست داده است، اما گزارش شده است که اجرایی که بر این پروژه نظارت می‌کرد در ماه فوریه این پروژه را ترک کرد.

یادداشت Yaccarino نشان می‌دهد که این برنامه‌ها احیا شده‌اند، هرچند که به جزئیات مربوط نمی‌شود. ماسک قبلاً در مورد تمایل خود برای تبدیل توییتر به “برنامه همه چیز” مشابه WeChat در چین صحبت کرده بود، جایی که برنامه پیام رسانی مرکزی برای فعالیت های روزانه کاربران است.

به طور کلی، یادداشت یاکارینو به طور قابل توجهی مبهم است. او گفت که X “حتی فراتر خواهد رفت تا میدان شهر جهانی را متحول کند” و به به‌روزرسانی‌های اخیری که این شرکت در مورد درآمدزایی سازندگان و محتوای طولانی انجام داده است، اشاره کرد. او نوشت: “بسیاری از شرکت‌ها می‌گویند که می‌خواهند سریع حرکت کنند – اما ما از حرکت با سرعت نور لذت می‌بریم و وقتی این کار را انجام می‌دهیم، این X است.” “با X، ما با تلاش خستگی ناپذیر برای حفظ بیان و انتخاب آزاد، ایجاد تعامل بی حد و حصر و ایجاد بازاری که موفقیت اقتصادی همه شرکت کنندگان را ممکن می کند، به کل جامعه کاربران و مشتریان خود خدمت می کنیم.”

به نظر می رسد ایلان ماسک در پاسخ به یک توییت (یا “x”) در مورد تغییر نام شرکت ها، برنامه های فین تک این شرکت را تایید می کند. او گفت که X “ارتباطات جامع و توانایی اداره کل دنیای مالی شما” را در ماه های آینده اضافه خواهد کرد. او همچنین توضیح داد که تغییر نام وب سایت به سادگی “تغییر نام یک شرکت” نیست. ماسک نوشت: با توجه به اینکه مردم می‌توانند بیش از 140 کاراکتر پست کنند و راه‌هایی که X قصد دارد در آینده منتشر شود، “نام توییتر دیگر معنی ندارد”.

اشتراک گذاری