امروز:14 اردیبهشت 1403

«Netflix من» بارگیری‌ها و نمایش‌های در حال پیشرفت شما را در اولویت قرار می‌دهد

رابط نتفلیکس گاهی اوقات می‌تواند شما را وادار کند که فقط برای یافتن نمایشی که می‌خواهید تماشا کنید، از صفحه‌ها و تب‌ها عبور کنید، اما امیدواریم از امروز آسان‌تر شود. این سرویس استریم یک تب My Netflix را در iOS (اندروید در اوایل آگوست) راه‌اندازی می‌کند که هر چیزی را که تماشا می‌کنید (یا می‌خواهید تماشا کنید) را در یک مکان قرار می‌دهد. البته این شامل ویدیوها و بارگیری‌های در حال پیشرفت است، اما شما موارد فهرست من، اعلان‌ها، نمایش‌های همراه با تریلرهای مشاهده شده و سایر محتوای اختصاصی را نیز خواهید دید. در تئوری، می‌توانید به سرعت یک سریال را شروع کنید بدون اینکه به یاد بیاورید که چگونه در مورد آن یاد گرفته‌اید.

این برگه در سراسر جهان در دسترس است و وقتی به برنامه رسید جایگزین بخش دانلودها می شود. نتفلیکس خاطرنشان می‌کند که هر چه بیشتر با پلتفرم تعامل داشته باشید، تب رشد می‌کند، بنابراین انگیزه قوی برای گذاشتن لایک یا اضافه کردن به صف تماشای شما وجود دارد. اگر علاقه بیشتری به کشف مطالب جدید دارید، برگه صفحه اصلی باقی خواهد ماند.

تا حدی، این اعتراف به این است که قسمت جلویی نتفلیکس گاهی اوقات زمانی که شما فقط در تلاش برای یافتن نمایشی هستید که مشتاق تماشای آن بودید، می تواند غافلگیر کننده باشد. با این حال، این نیز راهی برای بازگرداندن بینندگان است. در تئوری، اگر برای یافتن عناوینی که می‌خواهید بعداً تماشا کنید، راحت‌تر باشید، احتمالاً مشترک باقی می‌مانید. این همچنین به نتفلیکس کمک می کند تا تعامل را تقویت کند و نمایش های محبوب را با استفاده از تعداد بیش از تعداد بازدید شناسایی کند.

اشتراک گذاری