امروز:14 اردیبهشت 1403

چت ربات Bard AI گوگل صحبت کردن را یاد گرفته است

Bard گوگل تعداد انگشت شماری از ویژگی ها و عملکردهای جدید را در آخرین دور به روز رسانی ربات چت هوش مصنوعی در روز پنجشنبه به دست آورد، از جمله دانش زبانی گسترش یافته، کنترل های پاسخ دقیق تر و توانایی پاسخگویی با کلمات گفتاری علاوه بر متن. در کل هوش مصنوعی اکنون می تواند به حدود چهار دوجین زبان مکالمه کند.

کاربران اکنون می‌توانند با هوش مصنوعی به زبان‌های عربی، چینی، آلمانی، هندی و اسپانیایی مکالمه کنند و همچنین از مکان‌های بیشتری روی کره زمین مانند برزیل و «سرتاسر اروپا»، جک کراوچیک، بارد محصول پیشرو، و آمارناگ سوبرامانیا، معاون مهندسی بارد، پنجشنبه در یک پست وبلاگ نوشت. همانطور که Bard را در طول زمان به مناطق و زبان‌های بیشتری می‌آوریم، به استفاده از اصول هوش مصنوعی به عنوان یک راهنما ادامه می‌دهیم، بازخورد کاربران را ترکیب می‌کنیم و اقداماتی را برای محافظت از حریم خصوصی و داده‌های افراد انجام می‌دهیم.»

بارد اکنون به معنای واقعی کلمه صحبت می کند. کاربران این گزینه را خواهند داشت که پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بخوانند یا به آنها گوش دهند، که Krawczyk و Subramanya معتقدند زمانی که کاربران بخواهند تلفظ صحیح کلمات را در آن 40 زبان جدید اضافه شده بشنوند، بسیار کمک خواهد کرد. همچنین به کاربران کنترل‌های قوی‌تری در مورد رفتار دوستانه بارد با پنج گزینه متمایز برای لحن هوش مصنوعی داده شده است: ساده، بلند، کوتاه، حرفه‌ای یا معمولی. این موارد در حال حاضر فقط برای درخواست‌های انگلیسی زبان در دسترس هستند، اما شرکت در حال حاضر در تلاش است تا آن را به 40 مورد، “به زودی” گسترش دهد.

ربات چت همچنین دارای چشم‌های چندوجهی جدید و فانتزی است که توانایی تفسیر تصاویر رها شده در چت را از طریق فیلد سریع به دست می‌آورد. سریعتر و ساده تر از آپلود آن به عنوان یک سند، کاربران می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محتوای تصویر درخواست کنند یا بر اساس آن محتوایی مانند زیرنویس تولید کنند. این نیز در حال حاضر فقط انگلیسی است.

دریافت اطلاعات و کدهایی که بارد از پنجره چت تولید می‌کند و در اختیار همکاران قرار می‌گیرد، دیگر چنین مشکلی نیست. از روز پنجشنبه، کاربران می توانند علاوه بر Colab، کد پایتون تولید شده توسط Bard را به Replit نیز صادر کنند. آنها همچنین می‌توانند بخش‌هایی از چت‌های فردی را کپی کرده و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. روند سازماندهی و بازبینی مکالمات قدیمی نیز با افزودن مکالمات پین شده، که به نظر می رسد، و امکان تغییر نام آنها ساده می شود.

اشتراک گذاری