امروز:15 اردیبهشت 1403

جستجوی Google اکنون می‌تواند به شناسایی شرایط پوستی کمک کند و نشان دهد لباس‌ها در مدل‌های هوش مصنوعی چگونه به نظر می‌رسند

گوگل مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جستجوی جدید را اعلام کرده است، از برنامه‌ریزی سفر گرفته تا خرید لباس – اوه، و کمی بررسی ناهنجاری‌های پوستی برای اندازه‌گیری خوب. درست است، لنز دیگر فقط برای نامگذاری یک گیاه یا شی تاریخی نیست، بلکه اکنون چیزهایی را در مورد پوست شما شناسایی می کند. شما به سادگی یک عکس را در لنز آپلود می کنید، و آن تصاویر مشابه را به شما نشان می دهد. این به‌روزرسانی ممکن است برای تعیین اینکه آیا شما گزیده شده‌اید یا خیر، خوب باشد، اما مانند هر جستجوی Google در زمانی که احساس خوبی ندارید، می‌تواند شما را به سمت سوراخ خرگوش بسیار ترسناک هدایت کند. سعی کنید در صورت وجود لکه هایی که در سراسر پوست خود مطمئن نیستید با پزشک مشورت کنید.

در یک نکته جالب تر، گوگل همچنین گزینه های جستجوی خود را بهبود می بخشد تا پیدا کردن آنچه می خواهید در هنگام خرید آنلاین آسان تر شود. اکنون می‌توانید بر اساس فیلترهایی مانند سبک، رنگ و الگو در میان خرده‌فروشان جستجو کنید. سپس، وقتی آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کردید، گوگل در تلاش است تا مشکل اصلی خرید آنلاین لباس را حل کند: عدم اطمینان در مورد اینکه واقعاً چگونه به نظر شما می رسد. در حال انتشار یک ابزار آزمایشی مجازی جدید است که نشان می دهد همان تاپ در طیف متنوعی از مدل ها چگونه به نظر می رسد. این برنامه از یک تکنیک هوش مصنوعی مولد برای نشان دادن تناسب و ظاهر پارچه استفاده می کند. در حال حاضر، فقط هنگام خرید برترین‌ها در خرده‌فروشی‌های انتخابی مانند H&M، Everlane، Anthropologie و Loft در دسترس است.

گوگل همچنین چند ویژگی جدید با محوریت سفر را منتشر می کند. برای مبتدیان، Immersive View را گسترش می‌دهد، ابزاری که به شما امکان می‌دهد مدل سه‌بعدی یک شهر را کاوش کنید، از جمله فلورانس، ونیز، دوبلین و آمستردام – و به شما امکان می‌دهد با 500 مکان دیدنی دیگر در سراسر جهان نزدیک و شخصی شوید. نمای همه جانبه در حال حاضر در شهرهایی مانند توکیو و نیویورک و همچنین برای صدها مناظر جالب وجود دارد.

چه تلفن iOS یا اندروید داشته باشید، گوگل در حال ارائه قابلیتی است که به شما امکان می دهد سفر خود را مستقیماً از نمای کلی مسیر یا صفحه قفل خود دنبال کنید. “جهت های قابل نگاه” به روز رسانی و دستورالعمل های ETA را برای پیاده روی، دوچرخه سواری یا رانندگی ارائه می دهد. نسخه دسکتاپ Google Maps همچنین در حال به‌روزرسانی «اخیرا» است تا برنامه‌ریزی سفر را بهبود بخشد و به شما امکان می‌دهد با ذخیره همه چیز در موارد برجسته خود، روی چندین برنامه سفر به طور همزمان کار کنید.

در چارچوب برنامه‌ریزی سفر، می‌توانید به خلاصه‌ای که توسط هوش مصنوعی درباره مکان‌های مختلف از مقالات، بررسی‌ها و عکس‌ها ایجاد شده است، دسترسی داشته باشید. از طریق Search Labs، مرکز آزمایش Google که در ماه مه به روی عموم باز شد، در دسترس است – اما هنوز یک لیست انتظار وجود دارد. در مورد محصولات آزمایشی هوش مصنوعی، بارد به زودی از لنز استفاده خواهد کرد تا به شما کمک کند تا عکس‌ها را به درخواست‌ها اضافه کنید.

اشتراک گذاری