امروز:15 اردیبهشت 1403

توییتر به دلیل پرداخت نشدن اجاره بها از دفتر خود در کلرادو اخراج شد

این روز دیگری است، بنابراین در اینجا یک ورودی دیگر در گفتگوی بی پایان «توئیتر کم کم به یک پوسته خالی تبدیل می شود» است. همانطور که در ابتدا توسط TechCrunch گزارش شده بود، یک قاضی به تازگی شرکت را پس از سه ماه اجاره بدون پرداخت مبلغ بیش از 75000 دلار از دفترش در بولدر، کلرادو بیرون کرد. بر اساس گزارش Denver Business Journal، این همه پس از آن شروع شد که صاحبخانه شرکت را به دادگاه برد. قاضی در کنار صاحبخانه قرار گرفت و به توییتر تا پایان جولای فرصت داده است تا آن را تخلیه کند.

این یک سناریوی منحصر به فرد است، زیرا توییتر اجاره سنتی دفتر را پرداخت نمی کند. در عوض، اعتبار اسنادی به ارزش 968000 دلار در سال 2020 با استفاده از این اعتبار برای پرداخت به صاحبخانه ارائه شد. با این حال، خط اعتباری چند ماه پیش تمام شد و توییتر نتوانست هیچ گونه پرداخت اضافی را انجام دهد. گزارش ها حاکی از آن است که این دفتر هنوز فعال است و حدود 150 کارمند حضوری دارد که از 300 نفر در اوج آن کمتر است. صاحبخانه این شرکت در سانفرانسیسکو نیز از شرکت به دلیل پرداخت اجاره بها شکایت کرده است. در اخبار مرتبط، ایلان ماسک در مورد پایان دادن به کار از راه دور مصمم بوده است، اما بدون فضای اداری، احتمالاً این کار دشوار خواهد بود.

TechCrunch شکایت دیگری از کلرادو را با هدف توییتر کشف کرد، زیرا یک شرکت تمیز کننده محلی ادعا می کند که سایت رسانه اجتماعی صورتحساب های آن را پرداخت نکرده است که مجموعاً نزدیک به 100000 دلار برای خدمات ارائه شده است. کارمندان سابق همچنین از سایت برای بازپرداخت بیش از یک میلیون دلار هزینه های حقوقی پرداخت نشده شکایت کرده اند و شهر سانفرانسیسکو در حال بررسی تخلفات بالقوه قوانین ساختمانی در مورد مقر اصلی خود است. دیگر شکایت‌هایی که به توییتر ارسال شده است، به زندانی شدن یک مخالف سعودی و سوء استفاده از قوانین و مقررات مبتنی بر FTC، از جمله موارد دیگر اشاره دارد.

توییتر بازوی مطبوعاتی و شورای اعتماد و ایمنی خود را منحل کرد، بنابراین کسی برای اظهار نظر وجود ندارد.

اشتراک گذاری